Pregled bibliografske jedinice broj: 655031
Interkulturalna kompetencija u nastavi hrvatskoga jezika
Interkulturalna kompetencija u nastavi hrvatskoga jezika // Međimurski filološki dani 2
Čakovec, Hrvatska, 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 655031 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interkulturalna kompetencija u nastavi hrvatskoga jezika
(Intercultural competence in Croatian language classes)
Autori
Cvikić, Lidija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
Međimurski filološki dani 2
Mjesto i datum
Čakovec, Hrvatska, 26.04.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
interkulturna sposobnost; nastava hrvatskoga jezika; višejezičnost
(interculturalism; intercultural competence; Croatian language)
Sažetak
Interkulturna kompetencija nužna je da bi se učinkovito i prikladno sporazumijevali s osobama koje su jezično i kulturno različite od nas (Fanitini 2006), stoga je iznimno važan čimbenik međudjelovanja u višejezičnim i višekulturnim društvima i zajednicama, kakva je i Europska unija. S obzirom na skoro članstvo Hrvatske u EU, opravdano je očekivati da pitanja višejezičnosti i višekulturalnosti u hrvatskome društvu postanu sve važnija. Njihova je važnost već prepoznata pa je interkulturalnost kao posebna vrijednost istaknuta i u Nacionalnom okvirnom kurikulumu. U hrvatskoj nastavnoj praksi upravo je nastava stranoga jezika središnje mjesto razvoja interkulturne kompetencije s obzirom na to da je doticaj s drugim jezikom ujedno i doticaj s drugom kulturom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301001-0991 - Materinski i inojezični hrvatski (Jelaska, Zrinka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Lidija Cvikić
(autor)