Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 655026

Učenje i poučavanje hrvatskoga kao inoga jezika u europskoj perspektivi


Cvikić, Lidija
Učenje i poučavanje hrvatskoga kao inoga jezika u europskoj perspektivi // Book of Abstracts: Education in the Modern European Environment – EMEE 2012 / Šimović, Vladimir ; Bežen, Ante (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 655026 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenje i poučavanje hrvatskoga kao inoga jezika u europskoj perspektivi
(Learning and teaching of Croatian as a second language in European perspective)

Autori
Cvikić, Lidija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Book of Abstracts: Education in the Modern European Environment – EMEE 2012 / Šimović, Vladimir ; Bežen, Ante - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012

Skup
Education in the Modern European Environment - EMEE 2012

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 17.09.2012. - 18.09.2012

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
učenje i poučavanje; hrvatski jezik; ini jezik; suvremene obrazovne promjene
(learning and teaching; Croatian; Croatian as L2; European trends)

Sažetak
Nekoliko tisuća učenika uči hrvatski kao ini jezik (drugim nasljedni ili strani). Potrebe one supine učenika prepoznate su i implementirane u tri dokumenta: Kurikulumu hrvatske nastave u inozemstvu, Programu učenja hrvatskoga jezika za alienate, programu učenja hrvatskoga jezika za učenike koji ne znaju ili nedovoljnoo poznaju hrvatski jezik. No, nedostaju istraživanja učinkovitosti navedene nastave. U ovome se radu raspravlja o trenutačnome stanju u području učenja i poučavanja hrvatskoga kao inoga jezika za učenike mlađe dobi na temelju analize potreba, analize nastavnih programa te dostupnim rezultatima istraživanja stavova učitelja i njihove iskustva. Situacija u Hrvatskoj uspoređuje se s europskim iskustvima u istome području, na temelju čega se daju prijedlozi nužnih promjena.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Lidija Cvikić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Cvikić, Lidija
Učenje i poučavanje hrvatskoga kao inoga jezika u europskoj perspektivi // Book of Abstracts: Education in the Modern European Environment – EMEE 2012 / Šimović, Vladimir ; Bežen, Ante (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Cvikić, L. (2012) Učenje i poučavanje hrvatskoga kao inoga jezika u europskoj perspektivi. U: Šimović, V. & Bežen, A. (ur.)Book of Abstracts: Education in the Modern European Environment – EMEE 2012.
@article{article, author = {Cviki\'{c}, Lidija}, year = {2012}, keywords = {u\v{c}enje i pou\v{c}avanje, hrvatski jezik, ini jezik, suvremene obrazovne promjene}, title = {U\v{c}enje i pou\v{c}avanje hrvatskoga kao inoga jezika u europskoj perspektivi}, keyword = {u\v{c}enje i pou\v{c}avanje, hrvatski jezik, ini jezik, suvremene obrazovne promjene}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Cviki\'{c}, Lidija}, year = {2012}, keywords = {learning and teaching, Croatian, Croatian as L2, European trends}, title = {Learning and teaching of Croatian as a second language in European perspective}, keyword = {learning and teaching, Croatian, Croatian as L2, European trends}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font