Pregled bibliografske jedinice broj: 655026
Učenje i poučavanje hrvatskoga kao inoga jezika u europskoj perspektivi
Učenje i poučavanje hrvatskoga kao inoga jezika u europskoj perspektivi // Book of Abstracts: Education in the Modern European Environment – EMEE 2012 / Šimović, Vladimir ; Bežen, Ante (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 655026 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje i poučavanje hrvatskoga kao inoga jezika u europskoj perspektivi
(Learning and teaching of Croatian as a second language in European perspective)
Autori
Cvikić, Lidija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Book of Abstracts: Education in the Modern European Environment – EMEE 2012
/ Šimović, Vladimir ; Bežen, Ante - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012
Skup
Education in the Modern European Environment - EMEE 2012
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 17.09.2012. - 18.09.2012
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učenje i poučavanje; hrvatski jezik; ini jezik; suvremene obrazovne promjene
(learning and teaching; Croatian; Croatian as L2; European trends)
Sažetak
Nekoliko tisuća učenika uči hrvatski kao ini jezik (drugim nasljedni ili strani). Potrebe one supine učenika prepoznate su i implementirane u tri dokumenta: Kurikulumu hrvatske nastave u inozemstvu, Programu učenja hrvatskoga jezika za alienate, programu učenja hrvatskoga jezika za učenike koji ne znaju ili nedovoljnoo poznaju hrvatski jezik. No, nedostaju istraživanja učinkovitosti navedene nastave. U ovome se radu raspravlja o trenutačnome stanju u području učenja i poučavanja hrvatskoga kao inoga jezika za učenike mlađe dobi na temelju analize potreba, analize nastavnih programa te dostupnim rezultatima istraživanja stavova učitelja i njihove iskustva. Situacija u Hrvatskoj uspoređuje se s europskim iskustvima u istome području, na temelju čega se daju prijedlozi nužnih promjena.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija