Pregled bibliografske jedinice broj: 655024
Uloga i mjesto informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavi hrvatskoga jezika (na primjeru pripremne nastave hrvatskoga jezika)
Uloga i mjesto informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavi hrvatskoga jezika (na primjeru pripremne nastave hrvatskoga jezika) // Dijete i mediji / Smajić, Dubravka ; Majdenić, Valentina (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2015. str. 49-65 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 655024 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga i mjesto informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavi hrvatskoga jezika (na primjeru pripremne nastave hrvatskoga jezika)
(The role of information and communication technology in Croatian language teaching)
Autori
Cvikić, Lidija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Dijete i mediji
/ Smajić, Dubravka ; Majdenić, Valentina - Osijek : Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2015, 49-65
ISBN
978-953-6965-48-9
Skup
Dijete i jezik danas - Dijete i mediji
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 15.11.2013
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
informacijske i komunikacijske tehnologije; učenje jezika; hrvatski jezik; Moodle
(information and communication technologies; language learning; Croatian language; Moodle)
Sažetak
U radu se govori o ulozi koju informacijska i komunikacijska tehnolgija može imati u rješavanju novih izazova u nastavi hrvatskoga jezika. Takav izazov predstavlja nastava na hrvatskome koji pohađaju učenici kojima hrvatski nije materinski jezik. Za učenike koji ne vladaju hrvatskim omogućeno je pohađanje pripremne nastave hrvatskoga jezika. U radu se navode posebnosti inojezičnih učenika i izazivi u radu s njima, kao i načela i obilježja Programa pripremne nastave. Raspravlja se o tome kako uvođenje informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavu može pomoći u ostvarenju njezinih ciljeva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301001-0991 - Materinski i inojezični hrvatski (Jelaska, Zrinka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Lidija Cvikić
(autor)