Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 654971

Medicinski turizam – neki marketinški i etički aspekti


Krajnović, Aleksandra; Babić, Roko; Bosna, Jurica
Medicinski turizam – neki marketinški i etički aspekti // Oeconomica Jadertina, 3 (2013), 1; 15-28 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 654971 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Medicinski turizam – neki marketinški i etički aspekti
(Medical Tourism - a Marketing and Ethical Aspecths)

Autori
Krajnović, Aleksandra ; Babić, Roko ; Bosna, Jurica

Izvornik
Oeconomica Jadertina (1845-1035) 3 (2013), 1; 15-28

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
medicinski turizam ; medicinske usluge u turizmu ; turistički paket proizvodi ; facebook oglašavanje ; marketing medicinskog turizma ; standardi kvalitete u medicinskom turizmu ; bioetička i etička pitanja medicinskog turizma
(medical tourism ; medical services in tourism ; tourist package ; facebook advertising ; marketing in medical tourism ; quality standards in medical tourism ; bioethical and ethical issues of medical tourism)

Sažetak
Ovaj rad istražuje područje tzv. medicinskog turizma, kao novog oblika selektivnog turizma u usponu. Medicinske usluge sve su češći motiv za putovanja, a vrlo čest razlog za to su niže cijene medicinskih usluga u nekim receptivnim zamljama u odnosu na zemlje iz kojih turisti dolaze. Ovaj rad obrađuje neke marketinške aspekte medicinskog turizma, i donosi model putem kojega se medicinske usluge uspješno mogu ukomponirati u ukupni hotelski proizvod, na primjeru suradnje zadarske stomatološke ordinacije Dentex d.o.o. i hotela Falkensteiner Club Funimation Borik u Zadru. Isto tako, s obzirom da se radi mahom o inozemnim gostima, ali i specifičnoj ciljnoj skupini, prikazuje se suvremeni primjer oglašavanja prema ciljnim tržišnim segmentima i nišama preko društvenih mreža. U radu se, nadalje, prikazuje značenje turističkih posrednika u ovom procesu, koji nude "paket proizvode" koji se sastoje od hotelskih i medicinskih usluga. U radu se prikazuju i usporedbe cijena izabranih medicinskih usluga između Hrvatske i nekih emitivnih zemalja, na temelju kojih se može zaključiti da medicinski turizam ima veliku perspektivu za razvoj u Republici Hrvatskoj, ali i pitanja destinacijskog menadžmenta i standarda kvalitete u destinacijama medicinskog turizma. Drugi dio rada propituje neka etička pitanja vezana uz medicinski turizam na primjeru Indije, jedne od zemalja s najbržim porastom medicinskog turizma u svijetu, te se prikazuje prijedlog rješenja. Isto tako, propituju se bioetički upitna granična područja medicinskog turizma, kao što su korištenje inozemnih usluga medicinski potpomognute oplodnje i eutanazije. Autori zaključuju da je medicinski turizam u znanstvenoj teoriji i praksi još uvijek u povojima, ali da ima značajnu razvojnu perspektivu u svjetskoj ekonomiji i međunarodnom turizmu, te da se on mora značajnije afirmirati u praksi, ali i detaljnije istražiti u teoretskim raspravama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (autor)

Avatar Url Jurica Bosna (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Krajnović, Aleksandra; Babić, Roko; Bosna, Jurica
Medicinski turizam – neki marketinški i etički aspekti // Oeconomica Jadertina, 3 (2013), 1; 15-28 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Krajnović, A., Babić, R. & Bosna, J. (2013) Medicinski turizam – neki marketinški i etički aspekti. Oeconomica Jadertina, 3 (1), 15-28.
@article{article, author = {Krajnovi\'{c}, Aleksandra and Babi\'{c}, Roko and Bosna, Jurica}, year = {2013}, pages = {15-28}, keywords = {medicinski turizam, medicinske usluge u turizmu, turisti\v{c}ki paket proizvodi, facebook ogla\v{s}avanje, marketing medicinskog turizma, standardi kvalitete u medicinskom turizmu, bioeti\v{c}ka i eti\v{c}ka pitanja medicinskog turizma}, journal = {Oeconomica Jadertina}, volume = {3}, number = {1}, issn = {1845-1035}, title = {Medicinski turizam – neki marketin\v{s}ki i eti\v{c}ki aspekti}, keyword = {medicinski turizam, medicinske usluge u turizmu, turisti\v{c}ki paket proizvodi, facebook ogla\v{s}avanje, marketing medicinskog turizma, standardi kvalitete u medicinskom turizmu, bioeti\v{c}ka i eti\v{c}ka pitanja medicinskog turizma} }
@article{article, author = {Krajnovi\'{c}, Aleksandra and Babi\'{c}, Roko and Bosna, Jurica}, year = {2013}, pages = {15-28}, keywords = {medical tourism, medical services in tourism, tourist package, facebook advertising, marketing in medical tourism, quality standards in medical tourism, bioethical and ethical issues of medical tourism}, journal = {Oeconomica Jadertina}, volume = {3}, number = {1}, issn = {1845-1035}, title = {Medical Tourism - a Marketing and Ethical Aspecths}, keyword = {medical tourism, medical services in tourism, tourist package, facebook advertising, marketing in medical tourism, quality standards in medical tourism, bioethical and ethical issues of medical tourism} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Hrčak





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font