Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 654880

Rano učenje njemačkoga jezika pjevanjem i slušanjem pjesama


Šulentić Begić, Jasna; Papa, Dubravka
Rano učenje njemačkoga jezika pjevanjem i slušanjem pjesama // Dijete i jezik danas : dijete i mediji : zbornik radova = Children and language today : children and media : proceedings / Smajić, Dubravka ; Majdenić, Valentina (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2015. str. 229-249 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 654880 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Rano učenje njemačkoga jezika pjevanjem i slušanjem pjesama
(Early German Language Teaching by Singing and Listening to Songs)

Autori
Šulentić Begić, Jasna ; Papa, Dubravka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Dijete i jezik danas : dijete i mediji : zbornik radova = Children and language today : children and media : proceedings / Smajić, Dubravka ; Majdenić, Valentina - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2015, 229-249

ISBN
978-953-6965-43-9

Skup
VII. znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem: Dijete i jezik danas = 7th International scientific conference : Children and language today

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 15.11.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
primarno obrazovanje ; rano učenje njemačkog jezika ; pjevanje i slušanje pjesama
(primary education ; early German language learning ; singing and listening to)

Sažetak
Istraživanja su pokazala da rano učenje stranog jezika ima znatnih prednosti, no i da takvo učenje jezika u primarnom obrazovanju zahtijeva drugačiji metodički pristup. Poučavanje jezika učenika mlađe školske dobi mora se razlikovati od poučavanja koje se pokazalo uspješnim za starije učenike. Pjevanje i slušanje pjesama na stranom jeziku zasigurno pomažu u učenju i usvajanju novih jezičnih sadržaja budući da strani jezik u toj dobi djeca uče holistički. Ujedno glazba doprinosi zanimljivosti, veseloj i opuštenoj razrednoj atmosferi te učenju kroz igru koji su za učenike primarnoga obrazovanja izuzetno važni. U okviru ovoga rada provedeno je i istraživanje čiji je cilj bio utvrditi prisutnost i primjerenost pjesama koje se nalaze u udžbenicima Applaus! 1, Auf die Plätze, fertig, los! 1 i Hurra! Deutsch! 1 i na pratećim CD-ima namijenjenim učenju njemačkoga jezika u prvom razredu osnovne škole koji su odobreni od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa za školske godine 2010./11., 2011./12. i 2012./13. Analizirane varijable u odnosu na primjerenost pjesama s obzirom na dob učenika bile su s jezičnog aspekta izbor leksika, gramatičkih struktura i jezične funkcije kao i primjerenost kulturoloških sadržaja, a s glazbenog vrsta, opseg, tempo, ritam, tonalitet i ugođaj pjesama. Analizirane su ukupno 35 pjesme. Nakon provedene analize smatramo da bi se autori udžbenika za strani jezik trebali posavjetovati s glazbenim pedagozima pri izboru pjesama koje žele uvrstiti u svoje udžbenike kako se ne bi događali propusti (npr. neodgovarajući tonalitet, prevelik opseg, neodgovarajući izvođači, previše brz tempo, kompliciran ritam, zahtjevna melodija) odnosno kako bi slušanje i pjevanje pjesama bilo u svrsi ostvarenja krajnjeg cilja koji bi trebao biti razvoj jezičnih kompetencija, komunikacijskih vještina i kulture, ali posredno i razvijanje glazbenih sposobnosti učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Pravni fakultet, Osijek,
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Dubravka Papa (autor)

Avatar Url Jasna Šulentić Begić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada chila.eu

Citiraj ovu publikaciju:

Šulentić Begić, Jasna; Papa, Dubravka
Rano učenje njemačkoga jezika pjevanjem i slušanjem pjesama // Dijete i jezik danas : dijete i mediji : zbornik radova = Children and language today : children and media : proceedings / Smajić, Dubravka ; Majdenić, Valentina (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2015. str. 229-249 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Šulentić Begić, J. & Papa, D. (2015) Rano učenje njemačkoga jezika pjevanjem i slušanjem pjesama. U: Smajić, D. & Majdenić, V. (ur.)Dijete i jezik danas : dijete i mediji : zbornik radova = Children and language today : children and media : proceedings.
@article{article, author = {\v{S}ulenti\'{c} Begi\'{c}, Jasna and Papa, Dubravka}, year = {2015}, pages = {229-249}, keywords = {primarno obrazovanje, rano u\v{c}enje njema\v{c}kog jezika, pjevanje i slu\v{s}anje pjesama}, isbn = {978-953-6965-43-9}, title = {Rano u\v{c}enje njema\v{c}koga jezika pjevanjem i slu\v{s}anjem pjesama}, keyword = {primarno obrazovanje, rano u\v{c}enje njema\v{c}kog jezika, pjevanje i slu\v{s}anje pjesama}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}ulenti\'{c} Begi\'{c}, Jasna and Papa, Dubravka}, year = {2015}, pages = {229-249}, keywords = {primary education, early German language learning, singing and listening to}, isbn = {978-953-6965-43-9}, title = {Early German Language Teaching by Singing and Listening to Songs}, keyword = {primary education, early German language learning, singing and listening to}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font