Pregled bibliografske jedinice broj: 654699
ADHD-DIJETE: RAZVOJNI POREMEĆAJ ILI SUVREMENI MIT?
ADHD-DIJETE: RAZVOJNI POREMEĆAJ ILI SUVREMENI MIT? // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 6 (2004), 2(8); 125-139 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 654699 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ADHD-DIJETE: RAZVOJNI POREMEĆAJ ILI SUVREMENI MIT?
(ADHD: A DEVELOPMENT DISORDER OR A MODERN MYTH?)
Autori
Bašić, Slavica
Izvornik
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu (1332-0513) 6
(2004), 2(8);
125-139
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
ADHD; hiperaktivno dijete; škola
(ADHD; hyperactivity)
Sažetak
ADD /Attention Deficit Disorder odnosno poremećaj pažnje i hiper aktivnost—ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) — stručna je dijagnoza za skupinu djece koja se ne mogu koncentrirati i uključiti u život zajednice onako kako se od njih, primjereno njihovoj dobi, u današnje vrijeme očekuje. Fenomen je vrlo kompleksan i uzroci nastajanja ADHD sindroma do danas su nepoznati. Dijagnoza na temelju objašnjenog fenomena po definiciji je konstrukt iz čega se nameće zaključak da se ne radi o poremećaju i dijagnozi poremećaja u klasičnom značenju, nego o jednom socijalnom konstruktu i da dijagnoza ovisi o tome kako se ADHD definira, koja je populacija ispitivana, u kojem je geografskom prostoru studija provedena ; ovisi čak o stupnju suglasnosti između roditelja, učitelja i psihologa u procjeni pojedinih oblika ponašanja. Zato se autorica i bavi pitanjem kako se pedagoški postaviti prema fenomenu hiperaktivnosti, impulsivnosti i deficita pažnje (ADHD): kao prema poremećaju, deficitu ili kao prema “djetetu koje je drugačije” i poštivati pravo djeteta “da bude ono što ono jeste.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- Social Services Abstracts
- Sociological Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts