Pregled bibliografske jedinice broj: 654695
OTVORENA NASTAVA KAO TEORIJSKI KONSTRUKT
OTVORENA NASTAVA KAO TEORIJSKI KONSTRUKT // Pedagogijska istraživanja, 21-32 (2006), 3(1); 21-32 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 654695 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
OTVORENA NASTAVA KAO TEORIJSKI KONSTRUKT
(OPEN EDUCATION AS A THEORETICAL CONSTRUCT)
Autori
Bašić, Slavica
Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 21-32
(2006), 3(1);
21-32
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
otvorena nastava; otvorenost; dimenzije otvorenosti; otvoreni kurikulum; ciljevi otvorene nastave
(open education; openness; dimensions of openness; open curriculum; goals of open education)
Sažetak
Analiza radova koji se bave temom otvorene nastave pokazala je veliku šarolikost, difuznost shvaćanja i brojnost pokušaja određenja što otvorena nastava jest. Iz semantičkog određenja polja važenja naziva nije bilo moguće definirati pojam te su analizirana osnovna obilježja i izdvojena otvorenost kao kvalitativno distinktivno obilježje otvorene nastave, prikazani pokušaji konceptualizacije otvorenosti i, na kraju, analizirane ciljne vrijednosti otvorene nastave. Na temelju tako provedene višedimenzionalne analize autorica je uspostavila stanoviti teorijski okvir, polje važenja pojma otvorene nastave i indikatore otvorenosti koji se mogu smatrati polazištem za empirijska istraživanja inovativne (otvorene) nastavne prakse i za kritička promišljanja koncepata. Je li on i heuristički plodan, pokazat će nove analize i istraživanja na tom području.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija