Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 654695

OTVORENA NASTAVA KAO TEORIJSKI KONSTRUKT


Bašić, Slavica
OTVORENA NASTAVA KAO TEORIJSKI KONSTRUKT // Pedagogijska istraživanja, 21-32 (2006), 3(1); 21-32 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 654695 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
OTVORENA NASTAVA KAO TEORIJSKI KONSTRUKT
(OPEN EDUCATION AS A THEORETICAL CONSTRUCT)

Autori
Bašić, Slavica

Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 21-32 (2006), 3(1); 21-32

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
otvorena nastava; otvorenost; dimenzije otvorenosti; otvoreni kurikulum; ciljevi otvorene nastave
(open education; openness; dimensions of openness; open curriculum; goals of open education)

Sažetak
Analiza radova koji se bave temom otvorene nastave pokazala je veliku šarolikost, difuznost shvaćanja i brojnost pokušaja određenja što otvorena nastava jest. Iz semantičkog određenja polja važenja naziva nije bilo moguće definirati pojam te su analizirana osnovna obilježja i izdvojena otvorenost kao kvalitativno distinktivno obilježje otvorene nastave, prikazani pokušaji konceptualizacije otvorenosti i, na kraju, analizirane ciljne vrijednosti otvorene nastave. Na temelju tako provedene višedimenzionalne analize autorica je uspostavila stanoviti teorijski okvir, polje važenja pojma otvorene nastave i indikatore otvorenosti koji se mogu smatrati polazištem za empirijska istraživanja inovativne (otvorene) nastavne prakse i za kritička promišljanja koncepata. Je li on i heuristički plodan, pokazat će nove analize i istraživanja na tom području.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Slavica Bašić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bašić, Slavica
OTVORENA NASTAVA KAO TEORIJSKI KONSTRUKT // Pedagogijska istraživanja, 21-32 (2006), 3(1); 21-32 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Bašić, S. (2006) OTVORENA NASTAVA KAO TEORIJSKI KONSTRUKT. Pedagogijska istraživanja, 21-32 (3(1)), 21-32.
@article{article, author = {Ba\v{s}i\'{c}, Slavica}, year = {2006}, pages = {21-32}, keywords = {otvorena nastava, otvorenost, dimenzije otvorenosti, otvoreni kurikulum, ciljevi otvorene nastave}, journal = {Pedagogijska istra\v{z}ivanja}, volume = {21-32}, number = {3(1)}, issn = {1334-7888}, title = {OTVORENA NASTAVA KAO TEORIJSKI KONSTRUKT}, keyword = {otvorena nastava, otvorenost, dimenzije otvorenosti, otvoreni kurikulum, ciljevi otvorene nastave} }
@article{article, author = {Ba\v{s}i\'{c}, Slavica}, year = {2006}, pages = {21-32}, keywords = {open education, openness, dimensions of openness, open curriculum, goals of open education}, journal = {Pedagogijska istra\v{z}ivanja}, volume = {21-32}, number = {3(1)}, issn = {1334-7888}, title = {OPEN EDUCATION AS A THEORETICAL CONSTRUCT}, keyword = {open education, openness, dimensions of openness, open curriculum, goals of open education} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font