Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 654049

Učenici s poremećajem iz autističnog spektra u posebnim odjelima


Kodžoman, Kristina
Učenici s poremećajem iz autističnog spektra u posebnim odjelima, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek


CROSBI ID: 654049 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenici s poremećajem iz autističnog spektra u posebnim odjelima
(Students with Autistic Spectrum Disorders in Special Classes)

Autori
Kodžoman, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
28.06

Godina
2013

Stranica
63

Mentor
Ivanović, Josip

Neposredni voditelj
Brust Nemet, Maja

Ključne riječi
učenici; autistični spektar; posebni odjeli
(students; autistic spectrum; special classes)

Sažetak
Autizam je biološki razvojni poremećaj mozga. Zbog prirode nastanka i manifestacije, vrlo je složen poremećaj koji oštećuje komunikaciju i društvene vještine. Označava povlačenje cjelokupnog duševnog života čovjeka u vlastiti unutrašnji svijet, u koji se gotovo ne može prodrijeti jer bolesnik živi u njemu bez kontakta s vanjskom realnošću. Autizam je jedan od pervazivnih poremećaja u kojima su promijenjena tri glavna područja ljudskog razvoja: govor, komunikacija i socijalne vještine. Obilježeni su značajnim promjenama u socijalnim interakcijama, načinima komunikacije te ograničenim, ponavljajućim repertoarom zanimanja i aktivnosti koji variraju prema stupnju izraženosti. Nakon uočenih simptoma i ispitivanja djeteta, postavlja se dijagnoza, te određuje određena terapija, bila to vizualna i/ili glazbena, te razni antipsihotici. Učenici s poremećajem iz autističnog spektra mogu biti integrirani u redovnu nastavu ili u posebne odjele. Ovisi o težini i razvoju autizma. U provedenom istraživanju s učenicima osnovnoškolske dobi uočilo se da učenici s različitim simptomima imaju različite dijagnoze te se na temelju toga određuje terapija koja odgovara toj vrsti poremećaja. Nakon toga se piše individualni plan i program, za svakog učenika pojedinačno.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Maja Brust Nemet (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kodžoman, Kristina
Učenici s poremećajem iz autističnog spektra u posebnim odjelima, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
Kodžoman, K. (2013) 'Učenici s poremećajem iz autističnog spektra u posebnim odjelima', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kod\v{z}oman, Kristina}, year = {2013}, pages = {63}, keywords = {u\v{c}enici, autisti\v{c}ni spektar, posebni odjeli}, title = {U\v{c}enici s poreme\'{c}ajem iz autisti\v{c}nog spektra u posebnim odjelima}, keyword = {u\v{c}enici, autisti\v{c}ni spektar, posebni odjeli}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kod\v{z}oman, Kristina}, year = {2013}, pages = {63}, keywords = {students, autistic spectrum, special classes}, title = {Students with Autistic Spectrum Disorders in Special Classes}, keyword = {students, autistic spectrum, special classes}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font