Pregled bibliografske jedinice broj: 654000
Ispitivanje zadovoljstva korisnika proizvoda i usluga Hrvatskog zavoda za transfuzijsku medicinu (HZTM)
Ispitivanje zadovoljstva korisnika proizvoda i usluga Hrvatskog zavoda za transfuzijsku medicinu (HZTM) // Liječnički vjesnik 134 (supl.2) / Anić, Branimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski liječnički zbor, 2012. (ostalo, domaća recenzija, sažetak)
CROSBI ID: 654000 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ispitivanje zadovoljstva korisnika proizvoda i usluga Hrvatskog zavoda za transfuzijsku medicinu (HZTM)
(Customer satisfaction surveys in Croatian Institute of Transfusion Medicine (CITM))
Autori
Šarlija, Dorotea ; Štimac, Ružica ; Jukić, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Liječnički vjesnik 134 (supl.2)
/ Anić, Branimir - Zagreb : Hrvatski liječnički zbor, 2012
Skup
5. hrvatski kongres hematologa i transfuziologa
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 15.03.2012. - 18.03.2012
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
zadovoljstvo korisnika; anketa; kvaliteta
(customer satisfaction; survey; quality)
Sažetak
Uvod Jedan od glavnih ciljeva politike kvalitete HZTM je posvetiti punu pažnju korisnicima proizvoda i usluga. Osnovni preduvjet za postizanje zadovoljstva korisnika je dobra međusobna komunikacija. U HZTM komunikaciju s korisnicima ostvarujemo 24 satnom dostupnosti specijaliste transfuziologa za konzultacije, održavanjem mjesečnih sastanaka s korisnicima, putem interneta (web stranica), upravljanjem reklamacijama dobivenim od korisnika i praćenjem i analizom anketa koje periodički provodimo među korisnicima. Na taj način želimo unaprijediti kvalitetu rada u našoj ustanovi, ostvariti što je moguće bolju komunikaciju s našim korisnicima i prikupiti informacije potrebne za donošenje odgovarajućih odluka i mjera za poboljšanje procesa. Materijali i metode U ispitivanju zadovoljstva korisnika 2009.g. koristili smo anketu s 12 pitanja koja pokrivaju pokazatelje uspješnosti procesa kao što su zadovoljstvo korisnika dostupnošću, načinom ophođenja, brzinom i kvalitetom usluge i stručnošću. Kriterij ocjenjivanja kretao se od najniže ocjene 1 do najviše 5. Rezultati Korisnici su ocijenili proizvode i usluge HZTM vrlo kvalitetnima (od 4, 5-5). Zaključak Usporedbom s istovrsnim ispitivanjem provedenim 2006 g. utvrđeno je poboljšanje u 5 ispitivanih parametara, pogoršanje u 5 ispitivanih parametara, a kod 1 parametra nije bilo promjene što upućuje na stabilnost procesa. Za područja u kojima nam korisnici ukazuju na potrebna poboljšanja pokrećemo korektivne i preventivne mjere kojima poboljšavamo kvalitetu proizvoda i usluga HZTM.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Temeljne medicinske znanosti