Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 654000

Ispitivanje zadovoljstva korisnika proizvoda i usluga Hrvatskog zavoda za transfuzijsku medicinu (HZTM)


Šarlija, Dorotea; Štimac, Ružica; Jukić, Irena
Ispitivanje zadovoljstva korisnika proizvoda i usluga Hrvatskog zavoda za transfuzijsku medicinu (HZTM) // Liječnički vjesnik 134 (supl.2) / Anić, Branimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski liječnički zbor, 2012. (ostalo, domaća recenzija, sažetak)


CROSBI ID: 654000 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ispitivanje zadovoljstva korisnika proizvoda i usluga Hrvatskog zavoda za transfuzijsku medicinu (HZTM)
(Customer satisfaction surveys in Croatian Institute of Transfusion Medicine (CITM))

Autori
Šarlija, Dorotea ; Štimac, Ružica ; Jukić, Irena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Liječnički vjesnik 134 (supl.2) / Anić, Branimir - Zagreb : Hrvatski liječnički zbor, 2012

Skup
5. hrvatski kongres hematologa i transfuziologa

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 15.03.2012. - 18.03.2012

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
zadovoljstvo korisnika; anketa; kvaliteta
(customer satisfaction; survey; quality)

Sažetak
Uvod Jedan od glavnih ciljeva politike kvalitete HZTM je posvetiti punu pažnju korisnicima proizvoda i usluga. Osnovni preduvjet za postizanje zadovoljstva korisnika je dobra međusobna komunikacija. U HZTM komunikaciju s korisnicima ostvarujemo 24 satnom dostupnosti specijaliste transfuziologa za konzultacije, održavanjem mjesečnih sastanaka s korisnicima, putem interneta (web stranica), upravljanjem reklamacijama dobivenim od korisnika i praćenjem i analizom anketa koje periodički provodimo među korisnicima. Na taj način želimo unaprijediti kvalitetu rada u našoj ustanovi, ostvariti što je moguće bolju komunikaciju s našim korisnicima i prikupiti informacije potrebne za donošenje odgovarajućih odluka i mjera za poboljšanje procesa. Materijali i metode U ispitivanju zadovoljstva korisnika 2009.g. koristili smo anketu s 12 pitanja koja pokrivaju pokazatelje uspješnosti procesa kao što su zadovoljstvo korisnika dostupnošću, načinom ophođenja, brzinom i kvalitetom usluge i stručnošću. Kriterij ocjenjivanja kretao se od najniže ocjene 1 do najviše 5. Rezultati Korisnici su ocijenili proizvode i usluge HZTM vrlo kvalitetnima (od 4, 5-5). Zaključak Usporedbom s istovrsnim ispitivanjem provedenim 2006 g. utvrđeno je poboljšanje u 5 ispitivanih parametara, pogoršanje u 5 ispitivanih parametara, a kod 1 parametra nije bilo promjene što upućuje na stabilnost procesa. Za područja u kojima nam korisnici ukazuju na potrebna poboljšanja pokrećemo korektivne i preventivne mjere kojima poboljšavamo kvalitetu proizvoda i usluga HZTM.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Temeljne medicinske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Hrvatski zavod za transfuzijsku medicinu

Profili:

Avatar Url Ružica Štimac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šarlija, Dorotea; Štimac, Ružica; Jukić, Irena
Ispitivanje zadovoljstva korisnika proizvoda i usluga Hrvatskog zavoda za transfuzijsku medicinu (HZTM) // Liječnički vjesnik 134 (supl.2) / Anić, Branimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski liječnički zbor, 2012. (ostalo, domaća recenzija, sažetak)
Šarlija, D., Štimac, R. & Jukić, I. (2012) Ispitivanje zadovoljstva korisnika proizvoda i usluga Hrvatskog zavoda za transfuzijsku medicinu (HZTM). U: Anić, B. (ur.)Liječnički vjesnik 134 (supl.2).
@article{article, author = {\v{S}arlija, Dorotea and \v{S}timac, Ru\v{z}ica and Juki\'{c}, Irena}, editor = {Ani\'{c}, B.}, year = {2012}, keywords = {zadovoljstvo korisnika, anketa, kvaliteta}, title = {Ispitivanje zadovoljstva korisnika proizvoda i usluga Hrvatskog zavoda za transfuzijsku medicinu (HZTM)}, keyword = {zadovoljstvo korisnika, anketa, kvaliteta}, publisher = {Hrvatski lije\v{c}ni\v{c}ki zbor}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}arlija, Dorotea and \v{S}timac, Ru\v{z}ica and Juki\'{c}, Irena}, editor = {Ani\'{c}, B.}, year = {2012}, keywords = {customer satisfaction, survey, quality}, title = {Customer satisfaction surveys in Croatian Institute of Transfusion Medicine (CITM)}, keyword = {customer satisfaction, survey, quality}, publisher = {Hrvatski lije\v{c}ni\v{c}ki zbor}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font