Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 653972

Sprachenlernen lebenslang – mehrere Sprachen, mehrere Identitäten


Kresić, Marijana
Sprachenlernen lebenslang – mehrere Sprachen, mehrere Identitäten // KD Info : mitglied des internationalen Deutschlehrerverbandes, 28/29 (2006), 6-14 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 653972 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sprachenlernen lebenslang – mehrere Sprachen, mehrere Identitäten
(Lifelong language learning - multiple languages, multiple identities)

Autori
Kresić, Marijana

Izvornik
KD Info : mitglied des internationalen Deutschlehrerverbandes (1332-2834) 28/29 (2006); 6-14

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Lebenslanges Lernen; Fremdsprachenlernen; multiple Identität; Mehrsprachigkeit
(Lifelong learning; foreign language learning; multiple identity; multilingualism)

Sažetak
Članak je u izvjesnoj mjeri prilagođena inačica plenarnog predavanja održanoga pod istim naslovom 7. listopada 2006. na XVI. međunarodnoj konferenciji Hrvatskog društva učitelja i profesora njemačkog jezika. Članak počinje opservacijom da zbog raširenosti globalizacije i procesa migracije cijeloživotno učenje postaje uobičajena pojava. Sa stajališta građana Hrvatske - osobito u kontekstu pridruživanja Hrvatske Europskoj uniji – učenje njemačkog, kao i drugih stranih jezika tijekom cijelog životnog vijeka postaje krajnja nužnost. Članak razmatra važno ali rijetko naglašavano pitanje vezano uz ovakve oblike cijeloživotnog učenja stranih jezika: Koje su njegove implikacije po identitet onih koji uče? Znanstveni doprinos ovog članka jest u tome što otkriva da višejezične kompetencije mogu biti popraćene formiranjem kompleksnih, višestrukih identiteta. U tu svrhu se ističe važnost cijeloživotnog učenja općenito i cijeloživotnog učenja stranih jezika. Zatim se opisuje kako se višestruki identiteti mogu oblikovati u procesu učenja i raspolaganja s nekoliko jezika. To se potkrjepljuje i primjerima i teorijom, potonje se oslanjajući na “model višestrukih lingvističkih identiteta” (Kresić 2006).

Izvorni jezik
Ger

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Marijana Kresić Vukosav (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kresić, Marijana
Sprachenlernen lebenslang – mehrere Sprachen, mehrere Identitäten // KD Info : mitglied des internationalen Deutschlehrerverbandes, 28/29 (2006), 6-14 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Kresić, M. (2006) Sprachenlernen lebenslang – mehrere Sprachen, mehrere Identitäten. KD Info : mitglied des internationalen Deutschlehrerverbandes, 28/29, 6-14.
@article{article, author = {Kresi\'{c}, Marijana}, year = {2006}, pages = {6-14}, keywords = {Lebenslanges Lernen, Fremdsprachenlernen, multiple Identit\"{a}t, Mehrsprachigkeit}, journal = {KD Info : mitglied des internationalen Deutschlehrerverbandes}, volume = {28/29}, issn = {1332-2834}, title = {Sprachenlernen lebenslang – mehrere Sprachen, mehrere Identit\"{a}ten}, keyword = {Lebenslanges Lernen, Fremdsprachenlernen, multiple Identit\"{a}t, Mehrsprachigkeit} }
@article{article, author = {Kresi\'{c}, Marijana}, year = {2006}, pages = {6-14}, keywords = {Lifelong learning, foreign language learning, multiple identity, multilingualism}, journal = {KD Info : mitglied des internationalen Deutschlehrerverbandes}, volume = {28/29}, issn = {1332-2834}, title = {Lifelong language learning - multiple languages, multiple identities}, keyword = {Lifelong learning, foreign language learning, multiple identity, multilingualism} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font