Pregled bibliografske jedinice broj: 653843
Uloga i značaj branda u poslovnom pregovaranju
Uloga i značaj branda u poslovnom pregovaranju, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 653843 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga i značaj branda u poslovnom pregovaranju
(The role and importance of the brand in business negotiations)
Autori
Cuković, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
04.02
Godina
2013
Stranica
45
Mentor
Bezić, Heri
Neposredni voditelj
Galović, Tomislav
Ključne riječi
elektronička građa; diplomski rad; poslovno pregovaranje; upravljanje brandom
(electronic documents; thesis; business negotiation; brand management)
Sažetak
U radu je obrađena uloga i značaj branda u poslovnom pregovaranju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka