Pregled bibliografske jedinice broj: 653821
Vjeronauk u školi između ekskluzivnosti i izoliranosti
Vjeronauk u školi između ekskluzivnosti i izoliranosti // Katehetski glasnik, 10 (2012), 1; 129-141 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 653821 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vjeronauk u školi između ekskluzivnosti i izoliranosti
(Religious education in schools between exclusivity and isolation)
Autori
Pažin, Ivica
Izvornik
Katehetski glasnik (1332-0114) 10
(2012), 1;
129-141
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
vjeronauk u školi
(religiuos education in school)
Sažetak
Članak analizira aktualno stanje vjeronauka u školi koje se često doživljava paradoksalnim poimanjima i smještanjima između ekskluzivnosti i izoliranosti. Naime, vlastitosti vjeronauka kao predmeta u mnogome g ačine tako posebnim da ga se na temelju toga vrlo često, daleko više, izolira, nego li mu se dopušta integrirati u odgojno- obrazovni sustav Republike Hrvatske. Na poseban način, članak se bavi razmišljanjima o međunarodnoj impostaciji vjeronauka u školi ; poimanju obvezatnog izbornog predmeta, dvostruke odgovornosti za provedbu vjeronauka, itd...
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Teologija