Pregled bibliografske jedinice broj: 653734
Značenje školskoga vjeronauka za dijalog Crkve s društvom i uloga dijaloga u vjeronauku
Značenje školskoga vjeronauka za dijalog Crkve s društvom i uloga dijaloga u vjeronauku // Katehetski glasnik, 5 (2004), 1; 5-13 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 653734 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značenje školskoga vjeronauka za dijalog Crkve s društvom i uloga dijaloga u vjeronauku
(Meaning of school religion education for dialogue establishment between the Church and the society and the role of dialogue in religious education)
Autori
Pažin, Ivica
Izvornik
Katehetski glasnik (1332-0114) 5
(2004), 1;
5-13
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Školski vjeronauk; dijalog; Crkva; društvo
(School religious education; dialogue; Church; society)
Sažetak
Autor ukazuje na suvremeno poimanje vrijednosti i vrednovanja katoličkog vjeronauka u školi, koje u suvremenim društvenim okolnostima, nailazi na poteškoće. One se uočavaju u društvenoj indiferentnosti, modernističkom omalovažavanju, pogrešnim tumačenjima, pa čak i poricanjima Evanđelja. Stoga se nameče potreba ostvarenja dijaloga teologije i drugih znanosti
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Teologija