Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 652960

Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma


Gredičak, Tatjana
Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma, 2010., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 652960 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma
(The Marketing Approach Valorization of Cultural Heritage and Tourism Development)

Autori
Gredičak, Tatjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
03.11

Godina
2010

Stranica
172

Mentor
Mencer, Ivan

Ključne riječi
marketing; kulturna baština; turizam; razvoj
(marketing; cultural heritage; tourism; development)

Sažetak
Kulturna baština i turizam su po svom sadržaju veoma kompleksni. S obzirom da turizam pridonosi cjelokupnom gospodarskom razvoju, turistička valorizacija izvora kulturne baštine koji su nastajali tokom niza stoljeća, treba biti jedan od primarnih ciljeva. Istodobno, razvoj kvalitetnijeg turizma pridonosi jačanju nacionalnog kulturnog identiteta bez kojega je gotovo nemoguće valorizirati potencijal kulturne baštine u turističke svrhe. S druge strane, marketing kao tržišna orijentacija usmjerena prema potrebama potrošača, a turizam kao sociološka kategorija osnova su za istraživanja međuovisnosti marketinškog pristupa valorizacije kulturne baštine i razvoja turizma. Uz pomoć primjene društvene koncepcije marketinga moguće je zadovoljiti određene potrebe potrošača i to poseban segment posjetitelja koji od putovanja i boravka u izvandomicilnom okruženju ne očekuju samo odmor. Takvo ispunjenje može se postići odgovarajućim marketinškim pristupom valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma prema čemu je usmjerena i ova doktorska disertacija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)

Avatar Url Tatjana Gredičak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gredičak, Tatjana
Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma, 2010., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka
Gredičak, T. (2010) 'Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma', doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gredi\v{c}ak, Tatjana}, year = {2010}, pages = {172}, keywords = {marketing, kulturna ba\v{s}tina, turizam, razvoj}, title = {Marketin\v{s}ki pristup valorizacije kulturne ba\v{s}tine u funkciji razvoja turizma}, keyword = {marketing, kulturna ba\v{s}tina, turizam, razvoj}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gredi\v{c}ak, Tatjana}, year = {2010}, pages = {172}, keywords = {marketing, cultural heritage, tourism, development}, title = {The Marketing Approach Valorization of Cultural Heritage and Tourism Development}, keyword = {marketing, cultural heritage, tourism, development}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font