Pregled bibliografske jedinice broj: 652960
Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma
Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma, 2010., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 652960 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma
(The Marketing Approach Valorization of Cultural Heritage and Tourism Development)
Autori
Gredičak, Tatjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
03.11
Godina
2010
Stranica
172
Mentor
Mencer, Ivan
Ključne riječi
marketing; kulturna baština; turizam; razvoj
(marketing; cultural heritage; tourism; development)
Sažetak
Kulturna baština i turizam su po svom sadržaju veoma kompleksni. S obzirom da turizam pridonosi cjelokupnom gospodarskom razvoju, turistička valorizacija izvora kulturne baštine koji su nastajali tokom niza stoljeća, treba biti jedan od primarnih ciljeva. Istodobno, razvoj kvalitetnijeg turizma pridonosi jačanju nacionalnog kulturnog identiteta bez kojega je gotovo nemoguće valorizirati potencijal kulturne baštine u turističke svrhe. S druge strane, marketing kao tržišna orijentacija usmjerena prema potrebama potrošača, a turizam kao sociološka kategorija osnova su za istraživanja međuovisnosti marketinškog pristupa valorizacije kulturne baštine i razvoja turizma. Uz pomoć primjene društvene koncepcije marketinga moguće je zadovoljiti određene potrebe potrošača i to poseban segment posjetitelja koji od putovanja i boravka u izvandomicilnom okruženju ne očekuju samo odmor. Takvo ispunjenje može se postići odgovarajućim marketinškim pristupom valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma prema čemu je usmjerena i ova doktorska disertacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija