Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 652953

Marketing strategija ruralnog turizma


Gredičak, Tatjana
Marketing strategija ruralnog turizma // Drugi hrvatski kongres o ruralnom turizmu „Koncepcija dugoročnog razvoja ruralnog turizma"
Mali Lošinj, Hrvatska, 2010. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 652953 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing strategija ruralnog turizma
(Marketing Strategy of Rural Tourism)

Autori
Gredičak, Tatjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Skup
Drugi hrvatski kongres o ruralnom turizmu „Koncepcija dugoročnog razvoja ruralnog turizma"

Mjesto i datum
Mali Lošinj, Hrvatska, 21.04.2010. - 25.04.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
marketing; ruralni turizam; strategija; razvoj
(marketing; rural tourism; strategy; development)

Sažetak
Republika Hrvatska se nalazi na putu izlaska iz razdoblja, u kojem je zaostajala za razvijenim svijetom, na svim područjima gospodarskog i društvenog života. Svakodnevno se nastoji reformirati cjelokupnog društveno – gospodarski sustav prema kriterijima i dostignućima visoko razvijenih zemalja pri čemu je nemoguće ignorirati njihova dostignuća na području marketinga i turizma. Prihvatljiva marketing strategija ruralnog turizma treba omogućiti revitalizaciju i dugoročno unapređenje razvojnih i konkurentskih prednosti određenog ruralnog područja. Nužno je uvesti i usvojiti određenu marketing strategiju čime se postiže određena razina efikasnosti, ostvaruju postavljeni ciljevi i proaktivno usmjerava budući razvoj. Osnovna pretpostavka za uspješan razvoj ruralnog turizma je osmišljena marketing strategija ruralnog turizma.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Tatjana Gredičak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gredičak, Tatjana
Marketing strategija ruralnog turizma // Drugi hrvatski kongres o ruralnom turizmu „Koncepcija dugoročnog razvoja ruralnog turizma"
Mali Lošinj, Hrvatska, 2010. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Gredičak, T. (2010) Marketing strategija ruralnog turizma. U: Drugi hrvatski kongres o ruralnom turizmu „Koncepcija dugoročnog razvoja ruralnog turizma".
@article{article, author = {Gredi\v{c}ak, Tatjana}, year = {2010}, keywords = {marketing, ruralni turizam, strategija, razvoj}, title = {Marketing strategija ruralnog turizma}, keyword = {marketing, ruralni turizam, strategija, razvoj}, publisherplace = {Mali Lo\v{s}inj, Hrvatska} }
@article{article, author = {Gredi\v{c}ak, Tatjana}, year = {2010}, keywords = {marketing, rural tourism, strategy, development}, title = {Marketing Strategy of Rural Tourism}, keyword = {marketing, rural tourism, strategy, development}, publisherplace = {Mali Lo\v{s}inj, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font