Pregled bibliografske jedinice broj: 652953
Marketing strategija ruralnog turizma
Marketing strategija ruralnog turizma // Drugi hrvatski kongres o ruralnom turizmu „Koncepcija dugoročnog razvoja ruralnog turizma"
Mali Lošinj, Hrvatska, 2010. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 652953 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing strategija ruralnog turizma
(Marketing Strategy of Rural Tourism)
Autori
Gredičak, Tatjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Skup
Drugi hrvatski kongres o ruralnom turizmu „Koncepcija dugoročnog razvoja ruralnog turizma"
Mjesto i datum
Mali Lošinj, Hrvatska, 21.04.2010. - 25.04.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
marketing; ruralni turizam; strategija; razvoj
(marketing; rural tourism; strategy; development)
Sažetak
Republika Hrvatska se nalazi na putu izlaska iz razdoblja, u kojem je zaostajala za razvijenim svijetom, na svim područjima gospodarskog i društvenog života. Svakodnevno se nastoji reformirati cjelokupnog društveno – gospodarski sustav prema kriterijima i dostignućima visoko razvijenih zemalja pri čemu je nemoguće ignorirati njihova dostignuća na području marketinga i turizma. Prihvatljiva marketing strategija ruralnog turizma treba omogućiti revitalizaciju i dugoročno unapređenje razvojnih i konkurentskih prednosti određenog ruralnog područja. Nužno je uvesti i usvojiti određenu marketing strategiju čime se postiže određena razina efikasnosti, ostvaruju postavljeni ciljevi i proaktivno usmjerava budući razvoj. Osnovna pretpostavka za uspješan razvoj ruralnog turizma je osmišljena marketing strategija ruralnog turizma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija