Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 652945

Upravljanje lokalnim ekonomskim razvojem – Turistička valorizacija kulturne baštine u funkciji ekonomskog razvoja


Gredičak, Tatjana
Upravljanje lokalnim ekonomskim razvojem – Turistička valorizacija kulturne baštine u funkciji ekonomskog razvoja // Međunarodni znanstveno – stručni skup „Modeli upravljanja procesima obnove i razvoja povijesnih gradova“
Ivanić Grad, Hrvatska, 2011. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 652945 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje lokalnim ekonomskim razvojem – Turistička valorizacija kulturne baštine u funkciji ekonomskog razvoja
(Management of Local Economic Development – Tourist Valorization of Cultural Heritage in a Function of Economic Development)

Autori
Gredičak, Tatjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Skup
Međunarodni znanstveno – stručni skup „Modeli upravljanja procesima obnove i razvoja povijesnih gradova“

Mjesto i datum
Ivanić Grad, Hrvatska, 11.11.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
kulturna baština; marketing; turizam; razvoj
(cultural heritage; marketing; tourism; development)

Sažetak
Kulturna baština i turizam su po svom sadržaju veoma kompleksni. S obzirom da turizam pridonosi cjelokupnom gospodarskom razvoju, turistička valorizacija izvora kulturne baštine koji su nastajali tokom niza stoljeća treba biti jedan od primarnih ciljeva. Istodobno, razvoj kvalitetnijeg turizma pridonosi jačanju nacionalnog kulturnog identiteta bez kojega je gotovo nemoguće valorizirati potencijal kulturne baštine u turističke svrhe. S druge strane, marketing kao tržišna orijentacija usmjerena prema potrebama potrošača, a turizam kao sociološka kategorija osnova su za istraživanja međuovisnosti marketinškog pristupa valorizacije kulturne baštine i razvoja turizma. Uz pomoć primjene društvene koncepcije marketinga moguće je zadovoljiti određene potrebe potrošača i to poseban segment posjetitelja koji od putovanja i boravka u izvandomicilnom okruženju ne očekuju samo odmor. Takvo ispunjenje može se postići turističkom valorizacijom kulturne baštine u funkciji ekonomskog razvoja prema čemu je usmjeren i ovaj rad.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Tatjana Gredičak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gredičak, Tatjana
Upravljanje lokalnim ekonomskim razvojem – Turistička valorizacija kulturne baštine u funkciji ekonomskog razvoja // Međunarodni znanstveno – stručni skup „Modeli upravljanja procesima obnove i razvoja povijesnih gradova“
Ivanić Grad, Hrvatska, 2011. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Gredičak, T. (2011) Upravljanje lokalnim ekonomskim razvojem – Turistička valorizacija kulturne baštine u funkciji ekonomskog razvoja. U: Međunarodni znanstveno – stručni skup „Modeli upravljanja procesima obnove i razvoja povijesnih gradova“.
@article{article, author = {Gredi\v{c}ak, Tatjana}, year = {2011}, keywords = {kulturna ba\v{s}tina, marketing, turizam, razvoj}, title = {Upravljanje lokalnim ekonomskim razvojem – Turisti\v{c}ka valorizacija kulturne ba\v{s}tine u funkciji ekonomskog razvoja}, keyword = {kulturna ba\v{s}tina, marketing, turizam, razvoj}, publisherplace = {Ivani\'{c} Grad, Hrvatska} }
@article{article, author = {Gredi\v{c}ak, Tatjana}, year = {2011}, keywords = {cultural heritage, marketing, tourism, development}, title = {Management of Local Economic Development – Tourist Valorization of Cultural Heritage in a Function of Economic Development}, keyword = {cultural heritage, marketing, tourism, development}, publisherplace = {Ivani\'{c} Grad, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font