Pregled bibliografske jedinice broj: 652927
Kulturni turizam i segmentacija tržišta
Kulturni turizam i segmentacija tržišta // Znanstveno-stručni skup „Tradicijom usprkos krizi – može li se?"
Vinkovci, Hrvatska, 2012. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 652927 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kulturni turizam i segmentacija tržišta
(Cultural Tourism and Market Segmentation)
Autori
Gredičak, Tatjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Skup
Znanstveno-stručni skup „Tradicijom usprkos krizi – može li se?"
Mjesto i datum
Vinkovci, Hrvatska, 06.09.2012. - 07.09.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
turizam; kulturna baština; segmentacija tržišta
(tourism; cultural heritage; market segmentation)
Sažetak
Problematika ovog znanstvenog rada odnosi se na utvrđivanje važnosti procesa segmentacije tržišta u funkciji razvoja kulturnog turizma. Namjera je utvrditi elemente koji utječu na proces segmentacije tržišta kako bi se potom učinkovitim marketinškim upravljanjem turističkom valorizacijom kulturne baštine utjecalo na cjelokupni turistički razvoj. Iz ovako postavljenog problema istraživanja određuje se i predmet istraživanja: istražiti i utvrditi specifičnosti procesa segmentacije tržišta kulturne baštine kao turističkog proizvoda u funkciji razvoja kulturnog turizma što osigurava stvaranje konkurentskih prednosti na domaćem i inozemnim tržištima. Izravno u vezi s problemom i predmetom istraživanja određuje se osnovna svrha istraživanja: u okviru ekonomskih znanosti ustanoviti i analizirati doprinos procesa segmentacije tržišta u funkciji razvoja kulturnog turizma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija