Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 652924

Kulturna baština u funkciji turizma - The Tourism Function of Cultural Heritage


Gredičak, Tatjana
Kulturna baština u funkciji turizma - The Tourism Function of Cultural Heritage // Acta turistica nova, 2 (2008), 205-234 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 652924 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kulturna baština u funkciji turizma - The Tourism Function of Cultural Heritage
(The Tourism Function of Cultural Heritage)

Autori
Gredičak, Tatjana

Izvornik
Acta turistica nova (1846-4394) 2 (2008); 205-234

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
marketing; kultura; turizam; strategija
(marketing; culture; tourism; strategy)

Sažetak
Ako marketing shvatimo kao tržišnu orijentaciju, usmjerenu potrebama potrošača, a turizam uvažimo kao sociološku kategoriju, čija promjenjivost kretanja postaje podlogom istraživanja, kako bi se spomenute potrebe potrošača, uz pomoć primjene društvene koncepcije marketinga zadovoljile, okrećemo se onom segmentu sve prisutnijih posjetitelja koji od putovanja i boravka u izvandomicilnom okruženju ne očekuju samo puki odmor, već i ispunjenje stvaralačke i kulturne znatiželje. Proces razvijanja i oblikovanja strategije marketinga prolazi kroz nekoliko faza. U prvoj fazi analiziraju se vanjski činitelji, što uključuje: analizu okružja, konkurencije, tržišta i potrošača. U slijedećoj fazi, SWOT analizom prikazuju se: snage, slabosti, povoljne prilike i prijetnje na tržištu, u cilju premošćivanja strateškog raskoraka između trenutačne i željene tržišne pozicije. Nakon toga definira se misija, postavljaju ciljevi i u skladu s njima adekvatne strategije. U ovom slučaju posebna pažnja posvećena je upravo marketing strategiji turističke valorizacije spomenika kulturne baštine koja je prikazana kroz elemente marketinškog spleta: tržišno pozicioniranje cjelokupne destinacije, turistički proizvod, u ovom slučaju kulturna dobra, ciljna turistička tržišta i promociju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Tatjana Gredičak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gredičak, Tatjana
Kulturna baština u funkciji turizma - The Tourism Function of Cultural Heritage // Acta turistica nova, 2 (2008), 205-234 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Gredičak, T. (2008) Kulturna baština u funkciji turizma - The Tourism Function of Cultural Heritage. Acta turistica nova, 2, 205-234.
@article{article, author = {Gredi\v{c}ak, Tatjana}, year = {2008}, pages = {205-234}, keywords = {marketing, kultura, turizam, strategija}, journal = {Acta turistica nova}, volume = {2}, issn = {1846-4394}, title = {Kulturna ba\v{s}tina u funkciji turizma - The Tourism Function of Cultural Heritage}, keyword = {marketing, kultura, turizam, strategija} }
@article{article, author = {Gredi\v{c}ak, Tatjana}, year = {2008}, pages = {205-234}, keywords = {marketing, culture, tourism, strategy}, journal = {Acta turistica nova}, volume = {2}, issn = {1846-4394}, title = {The Tourism Function of Cultural Heritage}, keyword = {marketing, culture, tourism, strategy} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font