Pregled bibliografske jedinice broj: 652633
Motivacijski postupci u nastavi početnoga čitanja i pisanja
Motivacijski postupci u nastavi početnoga čitanja i pisanja // Motivacija – održavanje pozornosti učenika / Bene, Annamária (ur.).
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2013. str. 532-540 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 652633 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Motivacijski postupci u nastavi početnoga čitanja i pisanja
(Motivational techniques in teaching reading and writing to beginners)
Autori
Bakota, Lidija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Motivacija – održavanje pozornosti učenika
/ Bene, Annamária - Subotica : Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2013, 532-540
ISBN
978-86-87095-17-5
Skup
Motivacija – održavanje pozornosti učenika
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 04.10.2013. - 05.10.2013
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
motivacijski postupci ; nastava početnoga čitanja i pisanja
(motivational techniques ; teaching reading and writing to beginners)
Sažetak
Do polska u školu dijete je ovladalo svim glasovima hrvatskoga jezika te u govoru rabi gotovo sve vrste riječi slažući ih u različite rečenične strukture. S polaskom u školu (sa 6 ili 7 godina) dijete će započeti usvajati pisani jezik. Do kraja prvoga razreda naučit će sva velika i mala tiskana i pisana slova te ovladati abecednim načelom. U nastavnome procesu opismenjavanja važno mjesto pripada primjerenim i raznolikim motivacijskim postupcima koji će dijete pripremiti i pokrenuti na aktivnosti pisanja i početnoga čitanja. U radu će se istražiti vrste motivacija u nastavi početnoga čitanja i pisanja te njihova (ne)zastupljenost u udžbenicima-početnicama. Također, u radu će se dati motivacijski prijedlozi za obradu tiskanih i pisanih slova u prvome razredu osnovne škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Lidija Bakota
(autor)