Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 652633

Motivacijski postupci u nastavi početnoga čitanja i pisanja


Bakota, Lidija
Motivacijski postupci u nastavi početnoga čitanja i pisanja // Motivacija – održavanje pozornosti učenika / Bene, Annamária (ur.).
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2013. str. 532-540 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 652633 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Motivacijski postupci u nastavi početnoga čitanja i pisanja
(Motivational techniques in teaching reading and writing to beginners)

Autori
Bakota, Lidija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Motivacija – održavanje pozornosti učenika / Bene, Annamária - Subotica : Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2013, 532-540

ISBN
978-86-87095-17-5

Skup
Motivacija – održavanje pozornosti učenika

Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 04.10.2013. - 05.10.2013

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
motivacijski postupci ; nastava početnoga čitanja i pisanja
(motivational techniques ; teaching reading and writing to beginners)

Sažetak
Do polska u školu dijete je ovladalo svim glasovima hrvatskoga jezika te u govoru rabi gotovo sve vrste riječi slažući ih u različite rečenične strukture. S polaskom u školu (sa 6 ili 7 godina) dijete će započeti usvajati pisani jezik. Do kraja prvoga razreda naučit će sva velika i mala tiskana i pisana slova te ovladati abecednim načelom. U nastavnome procesu opismenjavanja važno mjesto pripada primjerenim i raznolikim motivacijskim postupcima koji će dijete pripremiti i pokrenuti na aktivnosti pisanja i početnoga čitanja. U radu će se istražiti vrste motivacija u nastavi početnoga čitanja i pisanja te njihova (ne)zastupljenost u udžbenicima-početnicama. Također, u radu će se dati motivacijski prijedlozi za obradu tiskanih i pisanih slova u prvome razredu osnovne škole.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Lidija Bakota (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bakota, Lidija
Motivacijski postupci u nastavi početnoga čitanja i pisanja // Motivacija – održavanje pozornosti učenika / Bene, Annamária (ur.).
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2013. str. 532-540 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bakota, L. (2013) Motivacijski postupci u nastavi početnoga čitanja i pisanja. U: Bene, A. (ur.)Motivacija – održavanje pozornosti učenika.
@article{article, author = {Bakota, Lidija}, editor = {Bene, A.}, year = {2013}, pages = {532-540}, keywords = {motivacijski postupci, nastava po\v{c}etnoga \v{c}itanja i pisanja}, isbn = {978-86-87095-17-5}, title = {Motivacijski postupci u nastavi po\v{c}etnoga \v{c}itanja i pisanja}, keyword = {motivacijski postupci, nastava po\v{c}etnoga \v{c}itanja i pisanja}, publisher = {Univerzitet u Novom Sadu, U\v{c}iteljski fakultet na ma\djarskom nastavnom jeziku u Subotici}, publisherplace = {Subotica, Srbija} }
@article{article, author = {Bakota, Lidija}, editor = {Bene, A.}, year = {2013}, pages = {532-540}, keywords = {motivational techniques, teaching reading and writing to beginners}, isbn = {978-86-87095-17-5}, title = {Motivational techniques in teaching reading and writing to beginners}, keyword = {motivational techniques, teaching reading and writing to beginners}, publisher = {Univerzitet u Novom Sadu, U\v{c}iteljski fakultet na ma\djarskom nastavnom jeziku u Subotici}, publisherplace = {Subotica, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font