Pregled bibliografske jedinice broj: 652628
Dijete i slikovnica – jezična i literarna komunikacija ; Individualizirani pristup čitanju slikovnice
Dijete i slikovnica – jezična i literarna komunikacija ; Individualizirani pristup čitanju slikovnice // Zlatni danci 14. Suvremena dječja književnost II / Ana Pintarić (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2013. str. 171-189 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 652628 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dijete i slikovnica – jezična i literarna komunikacija ; Individualizirani pristup čitanju slikovnice
(Child and storybook– linguistic and literary communication an individual approach to reading a storybook)
Autori
Bakota, Lidija ; Majdenić, Valentina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zlatni danci 14. Suvremena dječja književnost II
/ Ana Pintarić - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2013, 171-189
ISBN
978-953-314-060-5
Skup
Zlatni danci 14. Suvremena dječja književnost II
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.04.2012. - 13.04.2012
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
jezik ; komunikacija ; individualizirani pristup čitanju
(language ; communication ; individual approach to reading)
Sažetak
U radu se govori o individualiziranom pristupu čitanju slikovnice Tri medvjeda i gitara Ljudevita Bauera. U čitanju lektirnoga naslova učenika vodi metodički dobro osmišljena slikovnica. Pod individualiziranim se pristupom čitanju podrazumijeva učenikova jezično-literarna komunikacija koja omogućuje ostvarivanje emocionalnoga odnosa prema pročitanome i potiče ga na promišljanje i propitivanje teksta koji čita.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek