Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 652624

Planiranje kurikulskih sadržaja predmeta Hrvatski jezik s obzirom na jezične djelatnosti slušanja i govorenja


Bakota, Lidija
Planiranje kurikulskih sadržaja predmeta Hrvatski jezik s obzirom na jezične djelatnosti slušanja i govorenja // Kurikul ranoga učenja hrvatskoga / materinskoga jezika / Ante Bežen, Berislav Majhut (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 121-132 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 652624 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Planiranje kurikulskih sadržaja predmeta Hrvatski jezik s obzirom na jezične djelatnosti slušanja i govorenja
(Croatian language curriculum planning with reference to listening and speaking skills)

Autori
Bakota, Lidija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Kurikul ranoga učenja hrvatskoga / materinskoga jezika / Ante Bežen, Berislav Majhut - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013, 121-132

ISBN
978-953-7210-59-5

Skup
Rano učenje hrvatskoga / materinskoga jezika 5

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.11.2011. - 11.11.2011

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kurikulsko planiranje; hrvatski jezik; slušanje i govorenje
(curriculum planning; Croatian language; listening and speaking skills)

Sažetak
S obzirom da novi pristup učenju hrvatskoga jezika napušta tradicionalnu podjelu predmeta Hrvatski jezik na četiri nastavna područja (jezik, jezično izražavanje, književnost, medijska kultura), a kao strateška se područja uvode jezične djelatnosti (slušanje, govorenje, čitanje i pisanje), potrebno je planirati krikulske sadržaje upravo prema navedenim jezičnim djelatnostima. U radu će se dati prijedlozi novih kurikulskih sadržaja u odnosu na jezične djelatnosti slušanja i govorenja. Predloženi kurikulski sadržaji slušanja i govorenja u predmetu Hrvatski jezik u njegovu ranom učenju i poučavanju u funkciji su komunikacijskoga osposobljavanja učenika kao preduvjeta jezičnom (lingvističkom) osvješćivanju koje je temelj učenja jezika u višim razredima osnovne škole. Nadalje, predloženi kurikulski sadržaji slušanja i govorenja u funkciji su razvijanja triju jezičnih sposobnosti: jezične (lingvističke), društvenojezične (sociolingvističke) i uporabne (pragmatične) sposobnosti. Za svako se predloženo tematsko-komunikacijsko područje govorenja i slušanja navode njihovi specifični ciljevi, ishodi učenja odnosno očekivana učenička postignuća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Lidija Bakota (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bakota, Lidija
Planiranje kurikulskih sadržaja predmeta Hrvatski jezik s obzirom na jezične djelatnosti slušanja i govorenja // Kurikul ranoga učenja hrvatskoga / materinskoga jezika / Ante Bežen, Berislav Majhut (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 121-132 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bakota, L. (2013) Planiranje kurikulskih sadržaja predmeta Hrvatski jezik s obzirom na jezične djelatnosti slušanja i govorenja. U: Ante Bežen, B. (ur.)Kurikul ranoga učenja hrvatskoga / materinskoga jezika.
@article{article, author = {Bakota, Lidija}, editor = {Ante Be\v{z}en, B.}, year = {2013}, pages = {121-132}, keywords = {kurikulsko planiranje, hrvatski jezik, slu\v{s}anje i govorenje}, isbn = {978-953-7210-59-5}, title = {Planiranje kurikulskih sadr\v{z}aja predmeta Hrvatski jezik s obzirom na jezi\v{c}ne djelatnosti slu\v{s}anja i govorenja}, keyword = {kurikulsko planiranje, hrvatski jezik, slu\v{s}anje i govorenje}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bakota, Lidija}, editor = {Ante Be\v{z}en, B.}, year = {2013}, pages = {121-132}, keywords = {curriculum planning, Croatian language, listening and speaking skills}, isbn = {978-953-7210-59-5}, title = {Croatian language curriculum planning with reference to listening and speaking skills}, keyword = {curriculum planning, Croatian language, listening and speaking skills}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font