Pregled bibliografske jedinice broj: 652357
Učenje u muzeju
Učenje u muzeju // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje. Specijalno izdanje, Vol: 15 (2013), Sp.Ed.No.2/2013; 159-178 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 652357 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje u muzeju
(Learning at the Museum)
Autori
Brajčić, Marija ; Kovačević, Sonja ; Kuščević Dubravka
Izvornik
Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje. Specijalno izdanje (1848-5650) Vol: 15
(2013), Sp.Ed.No.2/2013;
159-178
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
obrazovanje ; podučavanje ; studenti ; učenici
(education ; pupil ; student ; teaching)
Sažetak
Muzeji su neformalna okruženja za učenje, u kojima je učenje istinski motivirano i procesirano preko znatiželje, promatranja i raznih aktivnosti. Proces takva učenja može biti drugačiji od procesa učenja koje vežemo uz formalna okruženja. Posebna prilika koju muzeji nude jest eksperimentalna priroda učenja koja se temelji na susretima sa stvarnim objektima. U neformalnim okruženjima kognitivno i afektivno učenje su povezani i mogu se nadograditi. Cilj ovog rada bio je istražiti stavove studenata o učenju u muzeju, njegovoj učinkovitosti i pozitivnim konotacijama na odgoj i obrazovanje djece. Istraživan je utjecaj varijable spola na oblikovanje stavova. U istraživanju je sudjelovalo 380 studenata, od toga 140 muškaraca i 240 žena. Studenti su visoko ocijenili značaj takva načina učenja, smatraju ga učinkovitim i potrebnim u odgoju i obrazovanju učenika. Dobiveni rezultati trebali bi aktualizirati temu poticanja sveobuhvatnije suradnje muzeja i odgojno-obrazovnih ustanova.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI