Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 65216

Strategija marketinga hrvatskog poljodjelstva


Kolega, Ante
Strategija marketinga hrvatskog poljodjelstva // Zbornik plenarnih izlaganja i sažetaka / Brkić, Srećko (ur.).
Zagreb: Hrvatsko agroekonomsko društvo (HAED), 2000. str. 55-63 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 65216 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategija marketinga hrvatskog poljodjelstva
(Croatian agricultural marketing strategy)

Autori
Kolega, Ante

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik plenarnih izlaganja i sažetaka / Brkić, Srećko - Zagreb : Hrvatsko agroekonomsko društvo (HAED), 2000, 55-63

Skup
Izazovi hrvatskoj poljoprivredi na početku 21. stoljeća

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 08.11.2000. - 11.11.2000

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Sažetak
U dosadašnjim strategijama razvitka govori se o poljodjelskoj proizvodnji, a ne navode se konkretni proizvodi određene kakvoće, asortimana i pakiranja kojima je moguće pokrenuti razvojni kotač hrvatskoj poljodjelstva. U marketinškoj strategiji razvitka poljodjelstva treba mijenjati tradicijsku proizvodnu strukturu , ustroj tržne infrastrukture i ciljna tržišta za poljodjelske proizvode, što će pridonijeti poboljšanju ukupne gospodarske učinkovitosti i konkurentnosti hrvatskog poljodjelstva. Za ostvarenje tih ciljeva traže se promjene u agrarnoj politici zemlje posebice u politici poticaja, odnosno investiranja u poljodjelstvu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)



POVEZANOST RADA


Projekti:
178221

Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ante Kolega (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kolega, Ante
Strategija marketinga hrvatskog poljodjelstva // Zbornik plenarnih izlaganja i sažetaka / Brkić, Srećko (ur.).
Zagreb: Hrvatsko agroekonomsko društvo (HAED), 2000. str. 55-63 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kolega, A. (2000) Strategija marketinga hrvatskog poljodjelstva. U: Brkić, S. (ur.)Zbornik plenarnih izlaganja i sažetaka.
@article{article, author = {Kolega, Ante}, editor = {Brki\'{c}, S.}, year = {2000}, pages = {55-63}, keywords = {}, title = {Strategija marketinga hrvatskog poljodjelstva}, keyword = {}, publisher = {Hrvatsko agroekonomsko dru\v{s}tvo (HAED)}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kolega, Ante}, editor = {Brki\'{c}, S.}, year = {2000}, pages = {55-63}, keywords = {}, title = {Croatian agricultural marketing strategy}, keyword = {}, publisher = {Hrvatsko agroekonomsko dru\v{s}tvo (HAED)}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font