Pregled bibliografske jedinice broj: 65216
Strategija marketinga hrvatskog poljodjelstva
Strategija marketinga hrvatskog poljodjelstva // Zbornik plenarnih izlaganja i sažetaka / Brkić, Srećko (ur.).
Zagreb: Hrvatsko agroekonomsko društvo (HAED), 2000. str. 55-63 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 65216 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategija marketinga hrvatskog poljodjelstva
(Croatian agricultural marketing strategy)
Autori
Kolega, Ante
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik plenarnih izlaganja i sažetaka
/ Brkić, Srećko - Zagreb : Hrvatsko agroekonomsko društvo (HAED), 2000, 55-63
Skup
Izazovi hrvatskoj poljoprivredi na početku 21. stoljeća
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 08.11.2000. - 11.11.2000
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Sažetak
U dosadašnjim strategijama razvitka govori se o poljodjelskoj proizvodnji, a ne navode se konkretni proizvodi određene kakvoće, asortimana i pakiranja kojima je moguće pokrenuti razvojni kotač hrvatskoj poljodjelstva.
U marketinškoj strategiji razvitka poljodjelstva treba mijenjati tradicijsku proizvodnu strukturu , ustroj tržne infrastrukture i ciljna tržišta za poljodjelske proizvode, što će pridonijeti poboljšanju ukupne gospodarske učinkovitosti i konkurentnosti hrvatskog poljodjelstva.
Za ostvarenje tih ciljeva traže se promjene u agrarnoj politici zemlje posebice u politici poticaja, odnosno investiranja u poljodjelstvu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)