Pregled bibliografske jedinice broj: 652039
Inoviranje primjenom strategije diverzifikacije - primjer poduzeća Virgin Group
Inoviranje primjenom strategije diverzifikacije - primjer poduzeća Virgin Group, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 652039 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inoviranje primjenom strategije diverzifikacije - primjer poduzeća Virgin Group
(Innovation through diversification strategy: the case of Virgin Group)
Autori
Anjoš, Mirta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
15.10
Godina
2012
Stranica
47
Mentor
Škare, Vatroslav
Ključne riječi
upravljanje proizvodom; inovacija; strategija diverzifikacije; Virgin Group
(product management; innovation; diversification strategy)
Sažetak
Poduzeća moraju strateški odlučiti u kojem pravcu izgrađivati vlastite konkurentske prednosti čime će se diferencirati od konkurencije i postaviti superiornijim. Predmet rada je proučavanje teorije i provedbe marketinške strategije diverzifikacije s ciljem boljeg razumijevanja njezinog djelovanja na uspješnost poduzeća te stvaranje njegove konkurentske prednosti u odnosu na tržišne konkurente. Rad se osvrće na diverzifikaciju kao oblik inovacije te prikazuje ostale instrumente upravljanja proizvodom koje poduzeća koriste. Definira se strategija diverzifikacije te se opisuje način njezina provođenja. U radu je opisano poduzeće Virgin Group kao odličan primjer uspješnog poduzeća koje svoj rast i ekspanziju na tržištu temelji na uvođenju inovacija u vlastito poslovanje koje je diverzificirano u mnoga međusobno nesrodna područja. Zaključna razmatranja opisuju da su snaga marke Virgin te asocijacije koje ona izaziva u mislima potrošača aludirajući na zabavu, inovacije, sjajnu uslugu potrošačima, pravu vrijednost za novac, temelj uspjeha provedbe konglometarske strategije diverzifikacije kojom se poduzeće proširilo na mnoga područja poput medija, hotelijerstva, kozmetike, putovanja, avijacije i mnogih drugih te se, uspješno noseći s izazovima današnjice, širi i dalje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija