Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 652032

Internet kao kanal prodaje usluga - primjer hotelijerskog naselja "Solaris"


Babin, Petra
Internet kao kanal prodaje usluga - primjer hotelijerskog naselja "Solaris", 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 652032 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Internet kao kanal prodaje usluga - primjer hotelijerskog naselja "Solaris"
(Internet as a sales channel: the case of Solaris Hotels)

Autori
Babin, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
25.09

Godina
2012

Stranica
40

Mentor
Škare, Vatroslav

Ključne riječi
marketing usluga; internet; prodaja; hotelijerstvo
(services marketing; internet; sales; hotels)

Sažetak
Predmet završnog rada je prikaz interneta kao važnog kanala prodaje usluga u hotelijerstvu. Prodaja čini jedan od elemenata marketinškog miksa, a riječ je o procesu kojeg su gotovo svi teoretičari nazvali zahtjevnim. Cilj prodaje u hotelijerstvu je prodati i pružiti uslugu, uz istovremeno ispunjenja želja i potreba korisnika te ostvarenje profita. Uslužna poduzeća sve se više prilagođavaju trendovima nastalim razvojem tehnologije i u skladu s time koriste internet kao alat za svakodnevno poslovanje. Na temelju toga postavljeni su i osnovni ciljevi rada, a to su: pojašnjenje marketinga u hotelijerstvu, prikazivanje tijeka prodaje i njene specifičnosti u hotelijerstvu , definiranje kanala prodaje i njihovih sudionika te analiziranje primjene interneta kao kanala prodaje usluga u hotelijerskom naselju „Solaris.“ Zaključna razmatranja potvrđuju kako uspjeh uslužnog poduzeća prvenstveno ovisi o njegovim zaposlenicima stoga je potrebno kontinuirano ulaganje u njihovo obrazovanje i razvijanje vještina. Ako poduzeće želi biti uspješno treba pratiti trend prodaje putem interneta i razvijati plan akcije u skladu sa novim zahtjevima, načinima razmišljanja i potrebama novog digitalnog tržišta. Hotelsko naselje „Solaris“ jedan je od primjera koji također slijedi taj trend i sve više svoje prodaje ostvaruje putem interneta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vatroslav Škare (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Babin, Petra
Internet kao kanal prodaje usluga - primjer hotelijerskog naselja "Solaris", 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
Babin, P. (2012) 'Internet kao kanal prodaje usluga - primjer hotelijerskog naselja "Solaris"', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Babin, Petra}, year = {2012}, pages = {40}, keywords = {marketing usluga, internet, prodaja, hotelijerstvo}, title = {Internet kao kanal prodaje usluga - primjer hotelijerskog naselja "Solaris"}, keyword = {marketing usluga, internet, prodaja, hotelijerstvo}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Babin, Petra}, year = {2012}, pages = {40}, keywords = {services marketing, internet, sales, hotels}, title = {Internet as a sales channel: the case of Solaris Hotels}, keyword = {services marketing, internet, sales, hotels}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font