Pregled bibliografske jedinice broj: 652032
Internet kao kanal prodaje usluga - primjer hotelijerskog naselja "Solaris"
Internet kao kanal prodaje usluga - primjer hotelijerskog naselja "Solaris", 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 652032 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Internet kao kanal prodaje usluga - primjer hotelijerskog naselja "Solaris"
(Internet as a sales channel: the case of Solaris Hotels)
Autori
Babin, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
25.09
Godina
2012
Stranica
40
Mentor
Škare, Vatroslav
Ključne riječi
marketing usluga; internet; prodaja; hotelijerstvo
(services marketing; internet; sales; hotels)
Sažetak
Predmet završnog rada je prikaz interneta kao važnog kanala prodaje usluga u hotelijerstvu. Prodaja čini jedan od elemenata marketinškog miksa, a riječ je o procesu kojeg su gotovo svi teoretičari nazvali zahtjevnim. Cilj prodaje u hotelijerstvu je prodati i pružiti uslugu, uz istovremeno ispunjenja želja i potreba korisnika te ostvarenje profita. Uslužna poduzeća sve se više prilagođavaju trendovima nastalim razvojem tehnologije i u skladu s time koriste internet kao alat za svakodnevno poslovanje. Na temelju toga postavljeni su i osnovni ciljevi rada, a to su: pojašnjenje marketinga u hotelijerstvu, prikazivanje tijeka prodaje i njene specifičnosti u hotelijerstvu , definiranje kanala prodaje i njihovih sudionika te analiziranje primjene interneta kao kanala prodaje usluga u hotelijerskom naselju „Solaris.“ Zaključna razmatranja potvrđuju kako uspjeh uslužnog poduzeća prvenstveno ovisi o njegovim zaposlenicima stoga je potrebno kontinuirano ulaganje u njihovo obrazovanje i razvijanje vještina. Ako poduzeće želi biti uspješno treba pratiti trend prodaje putem interneta i razvijati plan akcije u skladu sa novim zahtjevima, načinima razmišljanja i potrebama novog digitalnog tržišta. Hotelsko naselje „Solaris“ jedan je od primjera koji također slijedi taj trend i sve više svoje prodaje ostvaruje putem interneta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija