Pregled bibliografske jedinice broj: 652029
Zastupljenost biljnih i životinjskih leksema u udžbenicima i čitankama za niže razrede kao motivacija usvajanju gradiva hrvatskoga jezika
Zastupljenost biljnih i životinjskih leksema u udžbenicima i čitankama za niže razrede kao motivacija usvajanju gradiva hrvatskoga jezika // 7.međunarodna konferencija "Motivacija - pažnja - disciplina"
Subotica, Srbija, 2013. (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 652029 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zastupljenost biljnih i životinjskih leksema u udžbenicima i čitankama za niže razrede kao motivacija usvajanju gradiva hrvatskoga jezika
(Representation of plant and animal lexemes in textbooks and readers in lower grades as a motivation to adoption of the croatian language lessons)
Autori
Berbić Kolar, Emina ; Franić, Višnja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Skup
7.međunarodna konferencija "Motivacija - pažnja - disciplina"
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 04.10.2013. - 05.10.2013
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
leksem; biljke; životinje; udžbenici; čitanke; učenici
(lexeme; plants; animals; textbooks; readers; students)
Sažetak
Od najranije dobi djecu silno uzbuđuju i privlače životinje i biljke koje vide. Prve riječi koje roditelji uče djecu jesu oponašanje glasanje životinja (vau, mijau...), prve su slikovnice ilustrirane biljnim i životinjskim motivima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Emina Berbić Kolar
(autor)