Pregled bibliografske jedinice broj: 652028
Primjena korporativnih stranica na društvenoj mreži Facebook kao dio internetskog marketinga
Primjena korporativnih stranica na društvenoj mreži Facebook kao dio internetskog marketinga, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 652028 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena korporativnih stranica na društvenoj mreži Facebook kao dio internetskog marketinga
(The usage of corporate Facebook pages as a part of Internet marketing activities)
Autori
Cimerman, Tea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
03.06
Godina
2013
Stranica
48
Mentor
Škare, Vatroslav
Ključne riječi
internetski marketing; društveni mediji; Facebook
(internet marketing; social media; Facebook)
Sažetak
Društveni mediji kao alat u internetskom marketingu poprimaju sve veće značenje u ostvarivanju marketinških i poslovnih ciljeva poduzeća. Predmet korištenja društvenih medija u internetskom marketingu je mogućnost interakcije potrošača čime komunikacija više nije čak ni dijalog između poduzeća i potrošača već postaje interaktivna razmjena mišljenja i informacija između samih potrošača te potrošača i poduzeća u elektroničkom okruženju. Ovime društveni mediji stavljaju pravi izazov pred donositelje odluka u poduzeću s obzirom da poduzeća postaju transparentna, informacije postaju dostupnije nego ikad prije, a poduzeća imaju samo djelomičnu kontrolu nad komunikacijom i sadržajem. Zato moraju razmišljati o strategijama na društvenim medijima te ih uklopiti u upravljanje internetskim marketingom poduzeća.Poduzeća se koriste korporativnim stranicama na društvenoj mreži Facebook gdje raznim aktivnostima nastoje privući potrošače, usmjeriti ih na akciju kupnje, potaknuti na interakciju i komunikaciju sa poduzećem te stvoriti lojalnost. Korporativne Facebook stranice omogućuju poduzećima da gotovo besplatno stvaraju bogata društvena iskustva, grade dugoročne odnose s potrošačima i fanovima i više nego ikad prije potiču diferencijaciju. Predmet rada je proučiti korištenje društvenih medija u internetskom marketingu te u sklopu njih ukazati na važnost, potencijal, mogućnosti i ograničenja aktivnosti na društvenoj mreži Facebook. Korištenje korporativnih stranica na društvenoj mreži Facebook prikazano je kroz analizu marketinških aktivnosti na Facebook korporativnim stranicama marke Max Factor.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija