Pregled bibliografske jedinice broj: 652024
Marketinške aktivnosti na društvenim mrežama u turizmu
Marketinške aktivnosti na društvenim mrežama u turizmu, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 652024 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinške aktivnosti na društvenim mrežama u turizmu
(Marketing activities in tourism through social networks)
Autori
Cipčić, Nives
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
07.10
Godina
2013
Stranica
40
Mentor
Škare, Vatroslav
Ključne riječi
internetski marketing; društvene mreže; turizam
(internet marketing; social networks; tourism)
Sažetak
Primjena interneta značajno mijenja oblike interakcije svih sudionika na tržištu. Poduzeća ga koriste za komunikaciju s dobavljačima, suradnicima i klijentima, dok ga potrošači svakodnevno koriste za komunikaciju s članovima obitelji, prijateljima, bankama, za transakcije dionica, rezervacije putovanja, kupovanje i istraživanje. Isto tako provode vrijeme igrajući igre i koristeći druge zabavne usluge koje se nude preko interneta. Primjena društvenih mreža u marketingu. Poduzeća svojim svakodnevnim sudjelovanjem u aktivnostima na društvenim mrežama osnažuju svoj vizualni identitet, stvaraju povjerenje i bliskost, te aktivno komuniciraju s potrošačima, što u konačnici vodi do veće posjećenosti web stanice, boljeg rangiranja na tražilicama, kao i do povjerenja potrošača. U kontekstu turizma, društvene mreže snažno utječu na odabir određene destinacije ili usluge. Samo dio turističkih poduzeća brine o svojem prisustvu na društvenimmrežama, a velika većina turista koji dolaze u Republiku Hrvatsku koristi te iste društvene mreže.Slijedom toga, predmet rada su marketinške aktivnosti na društvenim mrežama u turizmu. U radu su prikazane teorijske osnove internetskog marketinga, područja upravljanja internetskim marketingom, razlike internetskog i tradicionalnog marketinga te specifičnosti marketinških aktivnosti na društvenim mrežama. Cilj rada je objasniti značaj društvenih mreža u marketinškim aktivnostima i prikazati na praktičnim primjerima kako poduzeća koja se bave turizmom u svojem poslovanju koriste društvene mreže.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija