Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 652024

Marketinške aktivnosti na društvenim mrežama u turizmu


Cipčić, Nives
Marketinške aktivnosti na društvenim mrežama u turizmu, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 652024 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinške aktivnosti na društvenim mrežama u turizmu
(Marketing activities in tourism through social networks)

Autori
Cipčić, Nives

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
07.10

Godina
2013

Stranica
40

Mentor
Škare, Vatroslav

Ključne riječi
internetski marketing; društvene mreže; turizam
(internet marketing; social networks; tourism)

Sažetak
Primjena interneta značajno mijenja oblike interakcije svih sudionika na tržištu. Poduzeća ga koriste za komunikaciju s dobavljačima, suradnicima i klijentima, dok ga potrošači svakodnevno koriste za komunikaciju s članovima obitelji, prijateljima, bankama, za transakcije dionica, rezervacije putovanja, kupovanje i istraživanje. Isto tako provode vrijeme igrajući igre i koristeći druge zabavne usluge koje se nude preko interneta. Primjena društvenih mreža u marketingu. Poduzeća svojim svakodnevnim sudjelovanjem u aktivnostima na društvenim mrežama osnažuju svoj vizualni identitet, stvaraju povjerenje i bliskost, te aktivno komuniciraju s potrošačima, što u konačnici vodi do veće posjećenosti web stanice, boljeg rangiranja na tražilicama, kao i do povjerenja potrošača. U kontekstu turizma, društvene mreže snažno utječu na odabir određene destinacije ili usluge. Samo dio turističkih poduzeća brine o svojem prisustvu na društvenimmrežama, a velika većina turista koji dolaze u Republiku Hrvatsku koristi te iste društvene mreže.Slijedom toga, predmet rada su marketinške aktivnosti na društvenim mrežama u turizmu. U radu su prikazane teorijske osnove internetskog marketinga, područja upravljanja internetskim marketingom, razlike internetskog i tradicionalnog marketinga te specifičnosti marketinških aktivnosti na društvenim mrežama. Cilj rada je objasniti značaj društvenih mreža u marketinškim aktivnostima i prikazati na praktičnim primjerima kako poduzeća koja se bave turizmom u svojem poslovanju koriste društvene mreže.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vatroslav Škare (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Cipčić, Nives
Marketinške aktivnosti na društvenim mrežama u turizmu, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
Cipčić, N. (2013) 'Marketinške aktivnosti na društvenim mrežama u turizmu', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Cip\v{c}i\'{c}, Nives}, year = {2013}, pages = {40}, keywords = {internetski marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, turizam}, title = {Marketin\v{s}ke aktivnosti na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama u turizmu}, keyword = {internetski marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, turizam}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Cip\v{c}i\'{c}, Nives}, year = {2013}, pages = {40}, keywords = {internet marketing, social networks, tourism}, title = {Marketing activities in tourism through social networks}, keyword = {internet marketing, social networks, tourism}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font