Pregled bibliografske jedinice broj: 652020
Problem banner blindness-a u oglašavanju putem interneta
Problem banner blindness-a u oglašavanju putem interneta, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 652020 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Problem banner blindness-a u oglašavanju putem interneta
(The issue of banner blindness in online advertising)
Autori
Draganić, Vlatka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
04.10
Godina
2012
Stranica
34
Mentor
Škare, Vatroslav
Ključne riječi
banner blindness; oglašavanje; oglašavanje putem interneta
(banner blindness; advertising; online advertising)
Sažetak
Predmet završnog rada je problem banner blindness- a u oglašavanju putem interneta. Cilj rada je analizirati i sintetizirati dosadašnje spoznaje na temu oglašavanja i banner blindess-a. Korišteni su sekundarni podaci objavljeni u knjigama znanstvenim radovima i drugim izvorima s interneta. Banner blindness je pojava koju je nemoguće izbjeći, ali je moguće umanjiti njezin negativni utjecaj. Najčešće korišten pristup umanjivanja problema banner blindnessa je kontinurano inoviranje display oglasa. Oglasi na taj način postaju zanimljiviji i korisniji potrošačima, zbog čega ih u manjoj mjeri ignoriraju. Iako su istraživanja pokazala da korisnici imaju pozitivnije mišljenje prema online oglasima, jer uviđaju da je to budućnost oglašavanja, sve više se koriste programi za blokiranje istih. Iako postoje nove metode i nove vrste oglasa kojima se pokušava suzbiti banner blindness, činjenica je da korisnici neće biti dugo imuni na njih. Redovitim istraživanjima trendova na tržištu, korisnika, njihovih navika i kulturoloških obilježja, te konstantne inovacije na području oglašavanja su jedini način uspješne borbe oglašivača s banner blindness-om.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija