Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 652011

Interakcija s potrošačima primjenom duštvenih mreža na primjeru BIPA d.o.o.


Slamar, Mihaela
Interakcija s potrošačima primjenom duštvenih mreža na primjeru BIPA d.o.o., 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 652011 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interakcija s potrošačima primjenom duštvenih mreža na primjeru BIPA d.o.o.
(Interaction with consumers by using social networks: the case of BIPA)

Autori
Slamar, Mihaela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
25.09

Godina
2012

Stranica
47

Mentor
Škare, Vatroslav

Ključne riječi
marketing odnosa; društvene mreže; interaktivna marketinška komunikacija; virtualna zajednica; Facebook
(relationship marketing; social networks; interactive marketing communication; virtual community; Facebook)

Sažetak
Ovim radom obrađeno je područje marketinga odnosa kao koncepta unutar marketinga, te način njegove primjene na društvenim mrežama, kako bi se analizirala uloga društvenih mreža u razvoju odnosa s potrošačima. Primjena marketinga odnosa na društvenim mreža analizirana je na primjeru Facebook stranice poduzeća BIPA d.o.o. U radu su korišteni sekundarni izvori podataka koji uključuju knjige i članke domaćih i stranih autora ; internetske baze podataka ; internetske stranice s objavljenim temama i članicima iz područja marketinga i društvenih mreža. Radom je prikazana nova dimenzija marketinga odnosa koja se razvila pojavom interneta. Budući da se informacije u elektroničkom okruženju šire brže nego u fizičkom, poduzeća lakše dolaze do potrošača, upoznaju njihove potrebe, dvosmjerno komuniciraju i ostvaruju odnos. Potrošači se uključuju u proces stvaranja vrijednosti te poduzeća bolje oblikuju proizvode i usluge te postaju bliži potrošačima. Potrošači s druge strane postaju zadovoljniji krajnim proizvodom ili uslugom te se osjećaju važnim i posebnim zbog pažnje koju im pridaje poduzeće. Poduzeće BIPA prepoznaje prednosti korištenja marketinga odnosa u elektroničkom okruženju te interaktivnom komunikacijom na Facebook stranici nastoji stvoriti prijateljski odnos s potencijalnim korisnicima kako bi ih pretvorila u stvarne korisnike s kojim će razviti dugoročne veze.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vatroslav Škare (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Slamar, Mihaela
Interakcija s potrošačima primjenom duštvenih mreža na primjeru BIPA d.o.o., 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
Slamar, M. (2012) 'Interakcija s potrošačima primjenom duštvenih mreža na primjeru BIPA d.o.o.', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Slamar, Mihaela}, year = {2012}, pages = {47}, keywords = {marketing odnosa, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, interaktivna marketin\v{s}ka komunikacija, virtualna zajednica, Facebook}, title = {Interakcija s potro\v{s}a\v{c}ima primjenom du\v{s}tvenih mre\v{z}a na primjeru BIPA d.o.o.}, keyword = {marketing odnosa, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, interaktivna marketin\v{s}ka komunikacija, virtualna zajednica, Facebook}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Slamar, Mihaela}, year = {2012}, pages = {47}, keywords = {relationship marketing, social networks, interactive marketing communication, virtual community, Facebook}, title = {Interaction with consumers by using social networks: the case of BIPA}, keyword = {relationship marketing, social networks, interactive marketing communication, virtual community, Facebook}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font