Pregled bibliografske jedinice broj: 652011
Interakcija s potrošačima primjenom duštvenih mreža na primjeru BIPA d.o.o.
Interakcija s potrošačima primjenom duštvenih mreža na primjeru BIPA d.o.o., 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 652011 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interakcija s potrošačima primjenom duštvenih mreža na primjeru BIPA d.o.o.
(Interaction with consumers by using social networks: the case of BIPA)
Autori
Slamar, Mihaela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
25.09
Godina
2012
Stranica
47
Mentor
Škare, Vatroslav
Ključne riječi
marketing odnosa; društvene mreže; interaktivna marketinška komunikacija; virtualna zajednica; Facebook
(relationship marketing; social networks; interactive marketing communication; virtual community; Facebook)
Sažetak
Ovim radom obrađeno je područje marketinga odnosa kao koncepta unutar marketinga, te način njegove primjene na društvenim mrežama, kako bi se analizirala uloga društvenih mreža u razvoju odnosa s potrošačima. Primjena marketinga odnosa na društvenim mreža analizirana je na primjeru Facebook stranice poduzeća BIPA d.o.o. U radu su korišteni sekundarni izvori podataka koji uključuju knjige i članke domaćih i stranih autora ; internetske baze podataka ; internetske stranice s objavljenim temama i članicima iz područja marketinga i društvenih mreža. Radom je prikazana nova dimenzija marketinga odnosa koja se razvila pojavom interneta. Budući da se informacije u elektroničkom okruženju šire brže nego u fizičkom, poduzeća lakše dolaze do potrošača, upoznaju njihove potrebe, dvosmjerno komuniciraju i ostvaruju odnos. Potrošači se uključuju u proces stvaranja vrijednosti te poduzeća bolje oblikuju proizvode i usluge te postaju bliži potrošačima. Potrošači s druge strane postaju zadovoljniji krajnim proizvodom ili uslugom te se osjećaju važnim i posebnim zbog pažnje koju im pridaje poduzeće. Poduzeće BIPA prepoznaje prednosti korištenja marketinga odnosa u elektroničkom okruženju te interaktivnom komunikacijom na Facebook stranici nastoji stvoriti prijateljski odnos s potencijalnim korisnicima kako bi ih pretvorila u stvarne korisnike s kojim će razviti dugoročne veze.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija