Pregled bibliografske jedinice broj: 651989
Novi pristup optimizaciji za internetske pretraživače u sklopu aktivnosti internetskog marketinga
Novi pristup optimizaciji za internetske pretraživače u sklopu aktivnosti internetskog marketinga, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 651989 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novi pristup optimizaciji za internetske pretraživače u sklopu aktivnosti internetskog marketinga
(New approach to search engine optimization as an integral part of Internet marketing activities)
Autori
Runjavec, Nikola
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
16.09
Godina
2013
Stranica
75
Mentor
Škare, Vatroslav
Ključne riječi
internetski marketing; optimizacija za internetske pretraživače; rezultati pretraživanja; odabir ključnih riječi; mjerenje učinkovitosti optimizacije
(Internet marketing; search engine optimization; search engine result pages; keyword selection; measurement of optimization efficiency)
Sažetak
Radom je obuhvaćeno područje internetskog marketinga koje se bavi optimizacijom za internetske pretraživače. Sagledani su teoretski koncepti iz navedenog područja, analizirana najnovija saznanja o optimizaciji za internetske pretraživače te je problematika potkrijepljena primjerom iz prakse na portalu Kuponline.hr. Internetski marketing, koji se od tradicionalnog marketinga ponajviše razlikuje po tome što se temelji na interaktivnosti i bazama podataka o potrošaču, najčešće se definira kao primjena informacijske tehnologije u procesu stvaranja, komuniciranja i isporučivanja vrijednosti potrošačima. Upravo je iz orijentiranosti prema potrošaču, koju su omogućile internetske tehnologije, proizašla nova uloga potrošača koji je svojom potragom za informacijama putem interneta potaknuo poduzeća na nove aktivnosti među kojima je i optimizacija za internetske pretraživače. Internetski pretraživači, kao svakodnevni posrednici za sve aktivne korisnike interneta imaju važnu ulogu u procesu odlučivanja o kupnji te omogućuju povratnu informaciju korisnika pomoću raznih mjerila uspješnosti marketinških aktivnosti. Iako postoji velik broj promjenjivih čimbenika koji utječu na prikazivanje rezultata, na poziciju na nesponzoriranim rezultatima može uvelike utjecati optimizacija za internetske pretraživače koja se temelji na ključnim riječima. Tehnike pri optimizaciji stranica za pretraživače dijele se na on-site i off-site aktivnosti, a smatra da na pozicioniranje najviše utječu kvalitetni linkovi koji vode na stranicu te adekvatno korištenje ključnih riječi. Novi pristup optimizaciji za internetske pretraživače temelji se na personalizaciji pretraživanja te nadopunama algoritama za rangiranje od strane Google-a gdje se sve veća važnost pridodaje korisničkom iskustvu na stranici temeljenom na pokazateljima uspješnosti te signalima s društvenih mreža. Portal Kuponline.hr kontinuirano provodi neke od tradicionalnih aktivnosti optimizacije za internetske pretraživače, a u kontekstu novog pristupa optimizaciji tj. promjena u načinu rangiranja dani su prijedlozi za poboljšanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija