Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 65195

Marketing proizvoda s hrvatskog krša


Kolega, Ante
Marketing proizvoda s hrvatskog krša // Unapređenje poljoprivrede i šumarstva na kršu, sažeci / Kačić, Sonja (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2000. str. 59-60 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 65195 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing proizvoda s hrvatskog krša
(Marketing of croatian karst products)

Autori
Kolega, Ante

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Unapređenje poljoprivrede i šumarstva na kršu, sažeci / Kačić, Sonja - Zagreb : Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2000, 59-60

Skup
Unapređenje poljoprivrede i šumarstva na kršu

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 29.03.2000. - 30.03.2000

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
proizvod; prodaja; promidžba; krš
(product; sale; promotion; karst)

Sažetak
Stvaranje i priprema proizvoda s krša, poboljšanje prodaje i izbor prodajnih kanala, specifična promidžba ovih proizvoda, tržišno je istraživanje koje proučavajući potrošača i potrošnju glavne funkcije tržišta dovodi u svezu s temeljnim gospodarskim ciljem, ostvarenjem dobiti iz proizvodnje s hrvatskog krša. Dobar marketing i jamstvo dobiti, uz očuvanje okoliša, daju jasnu prigodu preživljavanjana kršu kako ljudi i njihove reprodukcije tako i biljaka i životinja u prirodnoj ravnoteži

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)



POVEZANOST RADA


Projekti:
178221

Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ante Kolega (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kolega, Ante
Marketing proizvoda s hrvatskog krša // Unapređenje poljoprivrede i šumarstva na kršu, sažeci / Kačić, Sonja (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2000. str. 59-60 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Kolega, A. (2000) Marketing proizvoda s hrvatskog krša. U: Kačić, S. (ur.)Unapređenje poljoprivrede i šumarstva na kršu, sažeci.
@article{article, author = {Kolega, Ante}, editor = {Ka\v{c}i\'{c}, S.}, year = {2000}, pages = {59-60}, keywords = {proizvod, prodaja, promid\v{z}ba, kr\v{s}}, title = {Marketing proizvoda s hrvatskog kr\v{s}a}, keyword = {proizvod, prodaja, promid\v{z}ba, kr\v{s}}, publisher = {Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU)}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kolega, Ante}, editor = {Ka\v{c}i\'{c}, S.}, year = {2000}, pages = {59-60}, keywords = {product, sale, promotion, karst}, title = {Marketing of croatian karst products}, keyword = {product, sale, promotion, karst}, publisher = {Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU)}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font