Pregled bibliografske jedinice broj: 65195
Marketing proizvoda s hrvatskog krša
Marketing proizvoda s hrvatskog krša // Unapređenje poljoprivrede i šumarstva na kršu, sažeci / Kačić, Sonja (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2000. str. 59-60 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 65195 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing proizvoda s hrvatskog krša
(Marketing of croatian karst products)
Autori
Kolega, Ante
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Unapređenje poljoprivrede i šumarstva na kršu, sažeci
/ Kačić, Sonja - Zagreb : Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2000, 59-60
Skup
Unapređenje poljoprivrede i šumarstva na kršu
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 29.03.2000. - 30.03.2000
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
proizvod; prodaja; promidžba; krš
(product; sale; promotion; karst)
Sažetak
Stvaranje i priprema proizvoda s krša, poboljšanje prodaje i izbor prodajnih kanala, specifična promidžba ovih proizvoda, tržišno je istraživanje koje proučavajući potrošača i potrošnju glavne funkcije tržišta dovodi u svezu s temeljnim gospodarskim ciljem, ostvarenjem dobiti iz proizvodnje s hrvatskog krša. Dobar marketing i jamstvo dobiti, uz očuvanje okoliša, daju jasnu prigodu preživljavanjana kršu kako ljudi i njihove reprodukcije tako i biljaka i životinja u prirodnoj ravnoteži
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)