Pregled bibliografske jedinice broj: 651901
Studentska percepcija engleskog za turizam kroz procjenu vlastitih kompetencija i potreba
Studentska percepcija engleskog za turizam kroz procjenu vlastitih kompetencija i potreba // Jezik struke - kamo idemo?
Zagreb, Hrvatska, 2013. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 651901 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Studentska percepcija engleskog za turizam kroz procjenu vlastitih kompetencija i potreba
(Student perception of English for tourism - an estimate of own competence and needs)
Autori
Mencer Salluzzo, Martina ; Marinov, Sanja ; Krnajski Hršak, Vera ; Kabalin Borenić, Višnja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Jezik struke - kamo idemo?
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 23.02.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
ESP; engleski za turizam; stavovi; kompetencije; studenti
(ESP; English for tourism; attitudes; competences; university students)
Sažetak
Iz literature i vlastitog višegodišnjeg iskustva znamo da je svijest o posebnosti jezika za posebne potrebe mala te da studenti raznih struka često vjeruju kako su opće jezične kompetencije dovoljne za stručnu komunikaciju na engleskome kao zajedničkom jeziku za međunarodnu komunikaciju. Cilj nam je stoga utvrditi u kojoj su mjeri hrvatski studenti turizma na različitim stupnjevima visokog obrazovanja svjesni razlike između općeg engleskog i engleskoga za posebne potrebe te kako studenti procjenjuju svoje znanje općenito, a zatim i po posebnim vještinama. Kako je poznato da je motivacija povezana s ulaganjem truda u učenje ispitana je i studentska motivacija za učenje engleskog. Podaci su prikupljeni pomoću ankete koju smo provele tijekom siječnja 2013. među studentima 1. godine preddiplomskog studija turizma na EFST, studentima diplomskog studija turizma na EFZG te među preddiplomskim studentima turizma na veleučilištu Vern u Zagrebu. Rezultati istraživanja pružit će uvid u učestalost služenja engleskim u privatne i stručne svrhe (za sve četiri vještine), studentsku percepciju engleskoga jezika za turizam, njihove samoprocjenjene potrebe, slabosti i jake strane. Konačno, usporedba odgovora studenata s preddiplomske i diplomske razine otkrit će prati li porast općih stručnih kompetencija specifični stav o jeziku za posebne potrebe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split,
Ekonomski fakultet, Zagreb