Pregled bibliografske jedinice broj: 651616
BEYOND FRAGMENTATION: DIDACTICS, LEARNING AND TEACHING IN EUROPE, 2011, Opladen & Farmington Hills: Barbara Budrich Publishers, 432 str.
BEYOND FRAGMENTATION: DIDACTICS, LEARNING AND TEACHING IN EUROPE, 2011, Opladen & Farmington Hills: Barbara Budrich Publishers, 432 str. // Pedagogijska istraživanja, 10 (2013), 1; 162-166 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 651616 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
BEYOND FRAGMENTATION: DIDACTICS, LEARNING AND TEACHING IN EUROPE, 2011, Opladen & Farmington Hills: Barbara Budrich Publishers, 432 str.
(BEYOND FRAGMENTATION: DIDACTICS, LEARNING AND TEACHING IN EUROPE, 2011, Opladen & Farmington Hills: Barbara Budrich Publishers, p.432.)
Autori
Iva Ćatić
Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 10
(2013), 1;
162-166
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
Europsko udruženje za istraživanje obrazovanja (EERA); didaktika; učenje i poučavanje; anglo-američka kurikulumska tradicija; njemačka didaktička tradicija.
(European Educational Research Association (EERA); didactics; learning and teaching; Anglo-American curriculum tradition; German didaktik tradition.)
Sažetak
Knjiga Više od fragmentacije: didaktika, učenje i poučavanje u Europi (Beyond fragmentation: Didactics, learning and teaching in Europe) plod je rada Europskog udruženja za istraživanje obrazovanja (European Educational Research Association – EERA), preciznije, njezine tematske skupine Mreža 27 – Didaktika, učenje i poučavanje (Network 27 on Didactics, Teaching and Learning). Mreža 27 započela je sa radom 2006. godine u okviru Europske konferencije za istraživanje obrazovanja (European Conference on Educational Research – ECER) , koja se održava svake godine u organizaciji EERA-e. Ova knjiga daje pregled najvažnijih radova prezentiranih u periodu od 2007. do 2011. godine, konkretno dvadeset i šest autorskih priloga . Sintagma "didaktika, učenje i poučavanje" predstavlja široko polje istraživanja odgoja i obrazovanja u Europi obilježeno postojanjem dvije dominantne tradicije - anglo-saksonske tradicije kurikuluma i instrukcije te njemačke didaktičke tradicije, uz postojanje i ostalih tradicija, koje zapravo predstavljaju različite kombinacije dvije dominantne tradicije. Urednici ove publikacije, B.Hudson i M.Meyer, međunarodno su priznati stručnjaci iz šireg područja obrazovanja, upoznati su sa obje tradicije i pišu o njima, naglašavajući u više navrata, kako u svojim ranijim radovima, tako i u ovoj knjizi, težnju za prevladavanjem opisane fragmentacije europskog didaktičkog krajolika uspostavljanjem zajedničkog istraživačkog polja, u kontekstu sveobuhvatnog cilja postizanja međusobnog razumijevanja i zajedničkih uvida. Ova knjiga, budući da obuhvaća raznovrsne radove – i glede tematike, i glede korištene metodologije, kao i glede pripadnih tradicija - može biti korisna svima onima koji se bave didaktikom, od razine svakodnevne nastavne prakse do znanstveno- istraživačke razine propitivanja teorijskih didaktičkih pitanja i njihove empirijske verifikacije. Njezina je tematika zanimljiva i glede pitanja hrvatske didaktičke tradicije, za koju bi bilo zanimljivo utvrditi faktore utjecaja iz kuta odnosa među dvjema dominantnim tradicijama, posebice u kontekstu aktualnih globalnih reformskih promjena obilježenih uvođenjem kurikuluma usmjerenog na razvoj kompetencija.Ova knjiga, budući da obuhvaća raznovrsne radove – i glede tematike, i glede korištene metodologije, kao i glede pripadnih tradicija - može biti korisna svima onima koji se bave didaktikom, od razine svakodnevne nastavne prakse do znanstveno-istraživačke razine propitivanja teorijskih didaktičkih pitanja i njihove empirijske verifikacije. Njezina je tematika zanimljiva i glede pitanja hrvatske didaktičke tradicije, za koju bi bilo zanimljivo utvrditi faktore utjecaja iz kuta odnosa među dvjema dominantnim tradicijama, posebice u kontekstu aktualnih globalnih reformskih promjena obilježenih uvođenjem kurikuluma usmjerenog na razvoj kompetencija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
303-0000000-0982 - ICT i položaj studenta u Bolonjskom procesu (Tatković, Nevenka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Profili:
Iva Matanović
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts