Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 65155

Uvođenje marke vina : "Kraljevina Zelina" na zagrebačko tržište


Kovačić, Damir; Kraljičković, Josip
Uvođenje marke vina : "Kraljevina Zelina" na zagrebačko tržište // Zbornik plenarnih izlaganjai sažetaka / Brkić, Srećko (ur.).
Zagreb: Hrvatsko agroekonomsko društvo (HAED), 2000. str. 176-177 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 65155 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uvođenje marke vina : "Kraljevina Zelina" na zagrebačko tržište
(Introducing Kraljevina Zelina wine trade mark into the Zagreb market)

Autori
Kovačić, Damir ; Kraljičković, Josip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Zbornik plenarnih izlaganjai sažetaka / Brkić, Srećko - Zagreb : Hrvatsko agroekonomsko društvo (HAED), 2000, 176-177

Skup
Izazovi hrvatskoj poljoprivredi na početku 21. stoljeća

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 08.11.2000. - 11.11.2000

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
zagrebačko tržište; vino; konkurentnost; tržna marka
(zagreb market; wine; competitivnes; brand)

Sažetak
Analiza konkurentske situacije za vino Kraljevinu upućuje na dvije bitne odrednice potražnje na zagrebačkom tržištu: suženje tržišta i povećanje konkurencije. Budućnost ovog vina i vinske sorte ovisiti će prvenstveno o konkuretskoj sposobnosti vinara. Jedna od mogućnosti za povećanje konkurentnosti je stvaranje prepoznatljive tržne marke. Umjesto ponude generičkog proizvoda, treba oblikovati vino prepoznatljivih obilježja, standardne kvalitete za ciljnu potrošačku skupinu. To je ujedno bila i temeljna zadaća ovog projekta, razvitak tržne marke vina “Kraljevina zelina" – vino Zagrebačke županije”. Do sad su na projektu provedena slijedeća istraživanja: konceptualno određivanje proizvoda, anketa potrošača i definiranje ciljene potrošačke skupine, senzorno ocjenjivanje vina, te testiranje potrošača. Konceptualna analiza i anketa potrošača (n = 100) bijelih vina (zagrebačko tržište) pokazale su da je moguće izdiferencirati dva potrošačka odsječka za mraku vina: "Kraljevina Zelina". Segment "ljetnog/laganog vina" i Segment "gemištara". Nakon određivanja dva potoršačka odsječka provedeno je testrianje tri različite Kraljevine (A, B i C). Provedena su dva testa: test ukupnih preferencija (n = 120) i test najvažnijih odrednica kvalitete (n = 20). Test ukupne preferencije poslužio je za izbor tipa vina koji najbolje odgovaraju zahtjevima ciljenih segmenta: segment "gemištara" preferira vino A, a segmetn "ljetnog/vina" vino B. Vino A značajnije odstupa od potrošačkog "ideala" s obzirom na sadržaj alkohola i šećera (Trommsdorfov test preferencija). Isto tako, vino B bi trebalo doraditi prema zahtjevima potrošača odnosno smanjiti mu sadržaj alkohla i kiselina. U nastavku istraživanja će se kemijski analizirati odabrani tipovi vina kako bi se mogla odrediti "idealna" tehnologija i izraditi elaborat o zaštiti marke vina. Konačno slijedi izrada media plana i organizacijske aktivnosti vezane za uvođenje proizvoda na tržište.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)



POVEZANOST RADA


Projekti:
178221

Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Josip Kraljičković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kovačić, Damir; Kraljičković, Josip
Uvođenje marke vina : "Kraljevina Zelina" na zagrebačko tržište // Zbornik plenarnih izlaganjai sažetaka / Brkić, Srećko (ur.).
Zagreb: Hrvatsko agroekonomsko društvo (HAED), 2000. str. 176-177 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Kovačić, D. & Kraljičković, J. (2000) Uvođenje marke vina : "Kraljevina Zelina" na zagrebačko tržište. U: Brkić, S. (ur.)Zbornik plenarnih izlaganjai sažetaka.
@article{article, author = {Kova\v{c}i\'{c}, Damir and Kralji\v{c}kovi\'{c}, Josip}, editor = {Brki\'{c}, S.}, year = {2000}, pages = {176-177}, keywords = {zagreba\v{c}ko tr\v{z}i\v{s}te, vino, konkurentnost, tr\v{z}na marka}, title = {Uvo\djenje marke vina : and \#34;Kraljevina Zelina and \#34; na zagreba\v{c}ko tr\v{z}i\v{s}te}, keyword = {zagreba\v{c}ko tr\v{z}i\v{s}te, vino, konkurentnost, tr\v{z}na marka}, publisher = {Hrvatsko agroekonomsko dru\v{s}tvo (HAED)}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kova\v{c}i\'{c}, Damir and Kralji\v{c}kovi\'{c}, Josip}, editor = {Brki\'{c}, S.}, year = {2000}, pages = {176-177}, keywords = {zagreb market, wine, competitivnes, brand}, title = {Introducing Kraljevina Zelina wine trade mark into the Zagreb market}, keyword = {zagreb market, wine, competitivnes, brand}, publisher = {Hrvatsko agroekonomsko dru\v{s}tvo (HAED)}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font