Pregled bibliografske jedinice broj: 651243
Važnost marketinga u razvoju konjičkog turizma
Važnost marketinga u razvoju konjičkog turizma // 2. Međunarodni kongres konjičkog turizma 2013. / Čatić, Mato (ur.).
Zagreb: Hrvatski savez konjičkog turizma (HSKT), 2013. (predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, znanstveni)
CROSBI ID: 651243 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost marketinga u razvoju konjičkog turizma
(The importance of marketing in the development of equestrian tourism)
Autori
Demonja, Damir ; Gredičak Tatjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, znanstveni
Izvornik
2. Međunarodni kongres konjičkog turizma 2013.
/ Čatić, Mato - Zagreb : Hrvatski savez konjičkog turizma (HSKT), 2013
Skup
2. Međunarodni kongres konjičkog turizma 2013.
Mjesto i datum
Slatina, Hrvatska, 26.10.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Marketing; strategija; destinacija; konjički turizam
(Marketing; strategy; destination; equestrian tourism.)
Sažetak
Osnovni cilj strategije marketinga je izgraditi održivu konkurentsku prednost. Mogući izvori konkurentske prednosti su u odnosu na proizvod, cijenu, oglašavanje, ljudske potencijale i zakonske propise. Da bi se realizirali postavljeni ciljevi, učinkovito strateško upravljanje marketingom konjičkog turizma trebalo bi dati odgovore na brojna i raznovrsna pitanja. Neka od njih su, na primjer: gdje, na koji način, u kojem vremenu i kome konkurirati, što ponuditi turistima, gostima i posjetiteljima te po kojoj cijeni, čije potrebe zadovoljavati, i druga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Etnologija i antropologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
017-0171682-1457 - Ekonomski aspekti sigurnosti (Knezović, Sandro, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za razvoj i međunarodne odnose