Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 651243

Važnost marketinga u razvoju konjičkog turizma


Demonja, Damir; Gredičak Tatjana
Važnost marketinga u razvoju konjičkog turizma // 2. Međunarodni kongres konjičkog turizma 2013. / Čatić, Mato (ur.).
Zagreb: Hrvatski savez konjičkog turizma (HSKT), 2013. (predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, znanstveni)


CROSBI ID: 651243 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Važnost marketinga u razvoju konjičkog turizma
(The importance of marketing in the development of equestrian tourism)

Autori
Demonja, Damir ; Gredičak Tatjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, znanstveni

Izvornik
2. Međunarodni kongres konjičkog turizma 2013. / Čatić, Mato - Zagreb : Hrvatski savez konjičkog turizma (HSKT), 2013

Skup
2. Međunarodni kongres konjičkog turizma 2013.

Mjesto i datum
Slatina, Hrvatska, 26.10.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Marketing; strategija; destinacija; konjički turizam
(Marketing; strategy; destination; equestrian tourism.)

Sažetak
Osnovni cilj strategije marketinga je izgraditi održivu konkurentsku prednost. Mogući izvori konkurentske prednosti su u odnosu na proizvod, cijenu, oglašavanje, ljudske potencijale i zakonske propise. Da bi se realizirali postavljeni ciljevi, učinkovito strateško upravljanje marketingom konjičkog turizma trebalo bi dati odgovore na brojna i raznovrsna pitanja. Neka od njih su, na primjer: gdje, na koji način, u kojem vremenu i kome konkurirati, što ponuditi turistima, gostima i posjetiteljima te po kojoj cijeni, čije potrebe zadovoljavati, i druga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Etnologija i antropologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
017-0171682-1457 - Ekonomski aspekti sigurnosti (Knezović, Sandro, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut za razvoj i međunarodne odnose

Profili:

Avatar Url Tatjana Gredičak (autor)

Avatar Url Damir Demonja (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Demonja, Damir; Gredičak Tatjana
Važnost marketinga u razvoju konjičkog turizma // 2. Međunarodni kongres konjičkog turizma 2013. / Čatić, Mato (ur.).
Zagreb: Hrvatski savez konjičkog turizma (HSKT), 2013. (predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, znanstveni)
Demonja, D. & Gredičak Tatjana (2013) Važnost marketinga u razvoju konjičkog turizma. U: Čatić, M. (ur.)2. Međunarodni kongres konjičkog turizma 2013..
@article{article, author = {Demonja, Damir}, editor = {\v{C}ati\'{c}, M.}, year = {2013}, keywords = {Marketing, strategija, destinacija, konji\v{c}ki turizam}, title = {Va\v{z}nost marketinga u razvoju konji\v{c}kog turizma}, keyword = {Marketing, strategija, destinacija, konji\v{c}ki turizam}, publisher = {Hrvatski savez konji\v{c}kog turizma (HSKT)}, publisherplace = {Slatina, Hrvatska} }
@article{article, author = {Demonja, Damir}, editor = {\v{C}ati\'{c}, M.}, year = {2013}, keywords = {Marketing, strategy, destination, equestrian tourism.}, title = {The importance of marketing in the development of equestrian tourism}, keyword = {Marketing, strategy, destination, equestrian tourism.}, publisher = {Hrvatski savez konji\v{c}kog turizma (HSKT)}, publisherplace = {Slatina, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font