Pregled bibliografske jedinice broj: 650828
Treba li (samo)vrednovanje u ustanovi ranog odgoja biti obvezno?
Treba li (samo)vrednovanje u ustanovi ranog odgoja biti obvezno? // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 105-106 (2013), 131-132; 8-10 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
CROSBI ID: 650828 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Treba li (samo)vrednovanje u ustanovi ranog odgoja biti obvezno?
(Should self-assessment in the institution of early education be compulsory?)
Autori
Slunjski, Edita ; Ljubetić, Maja
Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 105-106
(2013), 131-132;
8-10
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
samovrednovanje; ustanove; obveza
(self-assessment; institutions; compulsory)
Sažetak
Samovrednovanje pojedinca i ustanove trebao bi biti kontinuirani proces čimbenika odgojno-obrazovnog procesa s ciljem stalnog unaprjeđivanja kvalitete. Kako bi ono polučilo željene rezultate (detektiranje i mijenjanje neuspješne prakse) potrebno je da bude inntrinzično motivirano, a ne propisano i nametnuto. Oni čimbenici koji uporno odbijaju sustavno samovrednovanje prema unaprijed poznatim standardima (kriterijima) kvalitete očito, čine samovrednovanje no, upitno je može li ono dovesti do unaprjeđivanja kvalitete pojedinca i sustava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Filozofski fakultet u Splitu