Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 650620

Smanjenje percipiranog rizika kod online kupovine


Šturman, Filip
Smanjenje percipiranog rizika kod online kupovine, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 650620 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Smanjenje percipiranog rizika kod online kupovine
(Decreasing the perception of risk in purchasing online)

Autori
Šturman, Filip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
23.09

Godina
2013

Stranica
50

Mentor
Škare, Vatroslav

Ključne riječi
internetski marketing; online prodaja; ponašanje potrošača; percipirani rizik
(internet marketing; online sales; consumer behavior; perceived risk)

Sažetak
Predmet rada je percipirani rizik kod online kupovine, fenomen koji se pojavljuje kao ograničavajući faktor kod iznalaženja novih oblika korištenja i primjene internetske tehnologije. Trgovina putem interneta jedan je od vodećih svjetskih trendova koji u sve većoj mjeri utječe na poslovanje poduzeća i život potrošača, ujedinjujući globalno fragmentirano tržište u lako dostupan virtualni svijet ponude i potražnje. U radu su prikazane mogućnosti interneta kao tehnologije za prodaju i distribuciju dobara, no najveći naglasak stavljen je na analizu ponašanja potrošača u elektroničkom okruženju. Cilj rada je definirati sastavnice koji čine percipirani rizik kod potrošača, kako one samostalno djeluju na ukupni rizik te na koje načine se može djelovati u svrhu smanjenja percipiranog rizika, služeći se primjerom internetskih prodavaonica poduzeća Amazon, Asos i Build. Radom je dokazano kako se, unatoč tome što se online kupovina i dalje smatra riskantnijom od one tradicionalne, paradigme polako mijenjaju, što je jasno vidljivo na rastu udjela internetske prodaje u ukupnoj prodaji. Trgovci su svjesni problema, barijera i skepse koje potrošači osjećaju prema e-maloprodaji te se u rješavanju tog problema koriste nizom strategija za redukciju rizika u pogledu procesu obrade informacija, donošenja odluke te procesa narudžbe i distribucije kako bi istovremeno smanjili percepciju negativnih posljedica i povećali percepciju pozitivnih vrijednosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vatroslav Škare (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šturman, Filip
Smanjenje percipiranog rizika kod online kupovine, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
Šturman, F. (2013) 'Smanjenje percipiranog rizika kod online kupovine', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}turman, Filip}, year = {2013}, pages = {50}, keywords = {internetski marketing, online prodaja, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, percipirani rizik}, title = {Smanjenje percipiranog rizika kod online kupovine}, keyword = {internetski marketing, online prodaja, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, percipirani rizik}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}turman, Filip}, year = {2013}, pages = {50}, keywords = {internet marketing, online sales, consumer behavior, perceived risk}, title = {Decreasing the perception of risk in purchasing online}, keyword = {internet marketing, online sales, consumer behavior, perceived risk}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font