Pregled bibliografske jedinice broj: 650617
Uloga društvenih medija u virusnom marketingu
Uloga društvenih medija u virusnom marketingu, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 650617 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga društvenih medija u virusnom marketingu
(The role of social media in viral marketing)
Autori
Obrovac, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
28.05
Godina
2013
Stranica
84
Mentor
Škare, Vatroslav
Ključne riječi
društveni mediji; marketing od usta do usta; virusni marketing; mjerenje učinkovitosti; internet marketing
(social media; word-of-mouth marketing; viral marketing; efficiency measurement; internet marketing)
Sažetak
Predmet rada je uloga društvenih medija u virusnom marketingu, a cilj rada je proširenje znanja o društvenim medijima i virusnom marketingu kroz analizu tri različita poslovna slučaja: Old Spice, Volkswagen i Tipp-ex. Rad analizira ulogu, metode i mogućnosti mjerenja virusnog marketinga na društvenim medijima. Za potrebe rada korištene su metode pregleda literature i analize poslovnih slučajeva kroz prikupljanje sekundarnih podataka. Rezultati ukazuju da se razvojem društvenih medija virusni marketing značajno razvio te da su napredovale mogućnosti širenja poruke. Na društvenim medijima virusne poruke se prosljeđuju brže i lakše nego kod tradicionalnih oblika medija. Također, kampanje virusnog marketinga na društvenim medijima ostvaruju pozitivne rezultate za poduzeće, ali marketinški stručnjaci nisu se usuglasili oko mjera za uspješno mjerenje učinkovitosti kampanja. Rad doprinosi boljem razumijevanju uloge društvenih medija i virusnog marketinga kroz analizu poslovnih slučajeva. Rad doprinosi i saznanju da je najveći problem uloge društvenih medija u virusnom marketingu problem mjerenja učinkovitosti zbog neučinkovitosti tradicionalnih oblika marketinške komunikacije, stoga je potrebno uvesti novi oblik mjerenja učinkovitosti kampanja virusnog marketinga na društvenim medijima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija