Pregled bibliografske jedinice broj: 650425
Audiovizualno tržište EU
Audiovizualno tržište EU, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 650425 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Audiovizualno tržište EU
(The Audiovisual Market in the European Union)
Autori
Maja Štefović
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
23.09
Godina
2013
Stranica
72
Mentor
Kandžija, Vinko
Neposredni voditelj
Cvečić, Igor
Ključne riječi
Audiovizualno tržište i politika; Europska unija; mediji; inovacije
(The audiovisual policy and market; European Union; media; innovation)
Sažetak
Promicanje konkurentnog i raznolikog tržišta audiovizualnh djela je jedan od prioriteta politike Europske unije. Kao ključni element europske kreativne industrije, sektor je oblikovan s nekoliko strategija kao što su Digitalna agenda, koja je utvrđena u skladu s programom Europa 2010 te Media programi potpore europske audiovizualne industrije. Rad obrađuje najvažnija obilježja audiovizualne politike Europske unije, provedbu audiovizualne politike te strukturu audiovizualnog tržišta u Europskoj uniji kao i budućnost audiovizualne politike i tržišta u Uniji. Radom se nastoji dokazati kako je audiovizualna politika i tržište od iznimne važnosti za rast i razvoj Unije s obzirom na zapošljavanje, održivi razvoj, gospodarski rast i razvoj, ekonomsku, socijalnu i kulturnu dimenziju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0811403-1405 - Razvoj gospodarske konkurentnosti Hrvatske u procesu priključivanja EU (Kandžija, Vinko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka