Pregled bibliografske jedinice broj: 650367
Upravljanje asortimanom na primjeru poduzeća u prehrambenoj industriji
Upravljanje asortimanom na primjeru poduzeća u prehrambenoj industriji, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 650367 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje asortimanom na primjeru poduzeća u prehrambenoj industriji
(Product mix management: the case from food processing industry)
Autori
Malinović, Mateja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
16.09
Godina
2013
Stranica
45
Mentor
Škare, Vatroslav
Ključne riječi
proizvod; upravljanje proizvodom; tržišna obilježja proizvoda; asortiman; upravljanje asortimanom
(product; product management; product features; product mix; product mix management)
Sažetak
U suvremenim tržišnim uvjetima i u uvjetima globalne konkurencije poduzeća su prisiljena aktivno se prilagoditi mnogobrojnim i neprestanim promjenama okruženja. U protivnom, osuđena su na gubitak konkurentskih pozicija, istiskivanje s tržišta i, u najtežem slučaju, na prestanak poslovanja. Proizvodni asortiman poduzeća te kontinuirano upravljanje njime ključno je za uspjeh poduzeća. Predmet završnog rada je proučiti karakteristike proizvoda, instrumentarij upravljanja proizvodom, tržišna obilježja proizvoda te to primijeniti na ključne procese u upravljanju asortimanom. Osnovni cilj rada je sagledati teorijska znanja iz područja upravljanja asortimanom te ih primijeniti na primjeru poduzeća Nestlé d.o.o. Zaključna razmatranja potvrđuju da je Nestlé poduzeće koje je proaktivno marketinški orijentirano te reagira i prije nastanka promjena na tržištu ; ono ne čeka da se prilagodi zadanim parametrima koje propisuje tržište već samo inicira i predlaže rješenja koja rezultiraju uspjehom i napretkom. Jedan od primjera proaktivnog promišljanja je projekt uvođenja novog proizvoda Nescafé Caffè&Latte koji je pokazao kako znanje, iskustvo i sposobnost rezultiraju provedbom kvalitetnih rješenja, koja pokazuju velik iskorak Nestléa ka krajnjem približavanju potrebama potrošača i onih, koji će upravo realizacijom ovakvih projekata, to i postati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija