Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 650364

Specifying Service Catalog – a Case Study


Horvat, Nikola; Jurman, Matija; Mekovec, Renata
Specifying Service Catalog – a Case Study // Proceedings of 24th Central European Conference on Information and Intelligent System, CECIIS 2013 / Hunjak, Tihomir ; Lovrenčić, Sandra ; Tomičić, Igor (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 142-148 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 650364 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Specifying Service Catalog – a Case Study

Autori
Horvat, Nikola ; Jurman, Matija ; Mekovec, Renata

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Proceedings of 24th Central European Conference on Information and Intelligent System, CECIIS 2013 / Hunjak, Tihomir ; Lovrenčić, Sandra ; Tomičić, Igor - Varaždin : Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2013, 142-148

Skup
Central European Conference on Information and Intelligent System, CECIIS 2013

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 18.09.2013. - 20.09.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Service catalog; ITIL; service lifecycle

Sažetak
Defining and implementing a good IT management is basic requirement for every business that introduce ICT in their business processes. ITIL, as one of the best practice frameworks focused on integration of business and IT, help organizations to create, support, deliver, and manage high quality services. In ITIL v3 service catalog management is promoted to special process where information of the IT services availability, their details, and status, are produced, documented and maintained. In order to better understand key elements that service catalog encompass or should encompass this article presents results of comparative analysis of six different service catalog documents.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
016-0161199-1715 - Informacijska infrastruktura i interoperabilnost (Vrček, Neven, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Renata Mekovec (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Horvat, Nikola; Jurman, Matija; Mekovec, Renata
Specifying Service Catalog – a Case Study // Proceedings of 24th Central European Conference on Information and Intelligent System, CECIIS 2013 / Hunjak, Tihomir ; Lovrenčić, Sandra ; Tomičić, Igor (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 142-148 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Horvat, N., Jurman, M. & Mekovec, R. (2013) Specifying Service Catalog – a Case Study. U: Hunjak, T., Lovrenčić, S. & Tomičić, I. (ur.)Proceedings of 24th Central European Conference on Information and Intelligent System, CECIIS 2013.
@article{article, author = {Horvat, Nikola and Jurman, Matija and Mekovec, Renata}, year = {2013}, pages = {142-148}, keywords = {Service catalog, ITIL, service lifecycle}, title = {Specifying Service Catalog – a Case Study}, keyword = {Service catalog, ITIL, service lifecycle}, publisher = {Fakultet organizacije i informatike Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Horvat, Nikola and Jurman, Matija and Mekovec, Renata}, year = {2013}, pages = {142-148}, keywords = {Service catalog, ITIL, service lifecycle}, title = {Specifying Service Catalog – a Case Study}, keyword = {Service catalog, ITIL, service lifecycle}, publisher = {Fakultet organizacije i informatike Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font