Pregled bibliografske jedinice broj: 650139
Pozitivno usmjereni odgoj u visokoškolskoj nastavi
Pozitivno usmjereni odgoj u visokoškolskoj nastavi // Perspektive filozofije / Zagorac, Ivana ; Martinović, Ivica (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2013. str. 120-120 (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 650139 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pozitivno usmjereni odgoj u visokoškolskoj nastavi
(Positive-oriented education at the University)
Autori
Simel, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Perspektive filozofije
/ Zagorac, Ivana ; Martinović, Ivica - Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2013, 120-120
Skup
22. dani Frane Petrića
Mjesto i datum
Cres, Hrvatska, 22.09.2013. - 25.09.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
pozitivno usmjereni odgoj; visokoškolska nastava
(positively oriented education; higher education)
Sažetak
U radu se raspravlja o pozitivno usmjerenom odgoju u kojemu umjesto fokusiranja na ono što smatramo negativnim kod sebe i drugih ljudi stvaramo ozračje povjerenja u pozitivne mogućnosti odgojenika. Kako bi u školama bilo moguće afirmirati takav pristup odgoju, važno je da on bude prisutan i u visokoškolskom obrazovanju budućih nastavnika, učitelja i pedagoga. U osmišljavanju i ostvarivanju programa pozitivno usmjerenog odgoja na visokoškolskoj razini potrebno je voditi računa o filozofskim polazištima, značajkama, izazovima i ograničenjima s kojima se takav odgoj može susretati. Rasprava je potkrijepljena osobnim primjerima nastave iz kolegija Metodika odgoja, koji je dio kurikuluma obrazovanja pedagoga. Svrha je rada poticaj na daljnje i detaljnije istraživanje pozitivno usmjerenog odgoja u kontekstu visokoškolske nastave, što može pridonijeti njegovoj afirmaciji u pedagogijskoj teoriji i praksi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA