Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 65008

Ponašanje potrošača voća i povrća na gradskim tržnicama u Hrvatskoj


Kovačić, Damir; Kolega, Ante; Radman, Marija
Ponašanje potrošača voća i povrća na gradskim tržnicama u Hrvatskoj // Zbornik plenarnih izlaganja i sažetaka / Brkić, Srećko (ur.).
Zagreb: Hrvatsko agroekonomsko društvo (HAED), 2000. str. 170-171 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 65008 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ponašanje potrošača voća i povrća na gradskim tržnicama u Hrvatskoj
(Behaviour of fruit and vegetable buyers on the city markets in Croatia)

Autori
Kovačić, Damir ; Kolega, Ante ; Radman, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Zbornik plenarnih izlaganja i sažetaka / Brkić, Srećko - Zagreb : Hrvatsko agroekonomsko društvo (HAED), 2000, 170-171

Skup
Izazovi hrvatskoj poljoprivredi na pragu 21. stoljeća

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 08.11.2000. - 11.11.2000

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
gradske tržnice; voće i povrće; ponašanje potrošača; segmentacija
(city markets; fruit and vegetable; consumer behaviour; segmentation)

Sažetak
Bolje poznavanje potrošača pretpostavka je izrade učinkovitog prodajnog koncepta. Naše istraživanje ograničeno je na istraživanje preferencija, zahtjeva, navika i stavova potrošača odnosno kupaca voća i povrća na gradskim tržnicama u Hrvatskoj. Cilj ovog istraživanja je identifikacija i opis različitih tržnih segmenata, na temelju relevantih obilježja kupovnog (potrošačkog) ponašanja potrošača, odnosno njihovih psihografskih, geografskih i sociodemografskih obilježja, kako bi se dobila podloga za ciljno usmjereni marketing. U istraživanju se koristila metoda pismenog ispitivanja, sa strukturiranim anketnim upitnikom. Ispitivanje je provedeno u lipnju 2000. godine na slučajno odabranom uzorku od 1000 osoba, kupaca na gradskim tržnicma u Zagrebu, Rijeci, Splitu i Osijeku. Ukupno je vraćeno 568 ispunjenih anketa. U daljnju analizu uključeno je 475 anketa, a ostale su odbačene zbog nepotpunih odgovora. U ovom izvještaju daju se samo najvažniji rezultati jednovarijantne analize anketnih pokazatelja, odnosno relevantne odrednice ponašanja kupaca voća i povrća. U nastavku istraživanja, pomoću faktorske i cluster analize će se segmentirati domaće tržište voća i povrća. Dobiveni rezultati poslužit će za izradu marketing programa za proizvođače voća i povrća na obiteljskim gospodarstvima u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)



POVEZANOST RADA


Projekti:
178221

Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ante Kolega (autor)

Avatar Url Marija Cerjak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kovačić, Damir; Kolega, Ante; Radman, Marija
Ponašanje potrošača voća i povrća na gradskim tržnicama u Hrvatskoj // Zbornik plenarnih izlaganja i sažetaka / Brkić, Srećko (ur.).
Zagreb: Hrvatsko agroekonomsko društvo (HAED), 2000. str. 170-171 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Kovačić, D., Kolega, A. & Radman, M. (2000) Ponašanje potrošača voća i povrća na gradskim tržnicama u Hrvatskoj. U: Brkić, S. (ur.)Zbornik plenarnih izlaganja i sažetaka.
@article{article, author = {Kova\v{c}i\'{c}, Damir and Kolega, Ante and Radman, Marija}, editor = {Brki\'{c}, S.}, year = {2000}, pages = {170-171}, keywords = {gradske tr\v{z}nice, vo\'{c}e i povr\'{c}e, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, segmentacija}, title = {Pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a vo\'{c}a i povr\'{c}a na gradskim tr\v{z}nicama u Hrvatskoj}, keyword = {gradske tr\v{z}nice, vo\'{c}e i povr\'{c}e, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, segmentacija}, publisher = {Hrvatsko agroekonomsko dru\v{s}tvo (HAED)}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kova\v{c}i\'{c}, Damir and Kolega, Ante and Radman, Marija}, editor = {Brki\'{c}, S.}, year = {2000}, pages = {170-171}, keywords = {city markets, fruit and vegetable, consumer behaviour, segmentation}, title = {Behaviour of fruit and vegetable buyers on the city markets in Croatia}, keyword = {city markets, fruit and vegetable, consumer behaviour, segmentation}, publisher = {Hrvatsko agroekonomsko dru\v{s}tvo (HAED)}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font