Pregled bibliografske jedinice broj: 65008
Ponašanje potrošača voća i povrća na gradskim tržnicama u Hrvatskoj
Ponašanje potrošača voća i povrća na gradskim tržnicama u Hrvatskoj // Zbornik plenarnih izlaganja i sažetaka / Brkić, Srećko (ur.).
Zagreb: Hrvatsko agroekonomsko društvo (HAED), 2000. str. 170-171 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 65008 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ponašanje potrošača voća i povrća na gradskim tržnicama u Hrvatskoj
(Behaviour of fruit and vegetable buyers on the city markets in Croatia)
Autori
Kovačić, Damir ; Kolega, Ante ; Radman, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Zbornik plenarnih izlaganja i sažetaka
/ Brkić, Srećko - Zagreb : Hrvatsko agroekonomsko društvo (HAED), 2000, 170-171
Skup
Izazovi hrvatskoj poljoprivredi na pragu 21. stoljeća
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 08.11.2000. - 11.11.2000
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
gradske tržnice; voće i povrće; ponašanje potrošača; segmentacija
(city markets; fruit and vegetable; consumer behaviour; segmentation)
Sažetak
Bolje poznavanje potrošača pretpostavka je izrade učinkovitog prodajnog koncepta. Naše istraživanje ograničeno je na istraživanje preferencija, zahtjeva, navika i stavova potrošača odnosno kupaca voća i povrća na gradskim tržnicama u Hrvatskoj.
Cilj ovog istraživanja je identifikacija i opis različitih tržnih segmenata, na temelju relevantih obilježja kupovnog (potrošačkog) ponašanja potrošača, odnosno njihovih psihografskih, geografskih i sociodemografskih obilježja, kako bi se dobila podloga za ciljno usmjereni marketing.
U istraživanju se koristila metoda pismenog ispitivanja, sa strukturiranim anketnim upitnikom.
Ispitivanje je provedeno u lipnju 2000. godine na slučajno odabranom uzorku od 1000 osoba, kupaca na gradskim tržnicma u Zagrebu, Rijeci, Splitu i Osijeku. Ukupno je vraćeno 568 ispunjenih anketa. U daljnju analizu uključeno je 475 anketa, a ostale su odbačene zbog nepotpunih odgovora.
U ovom izvještaju daju se samo najvažniji rezultati jednovarijantne analize anketnih pokazatelja, odnosno relevantne odrednice ponašanja kupaca voća i povrća.
U nastavku istraživanja, pomoću faktorske i cluster analize će se segmentirati domaće tržište voća i povrća. Dobiveni rezultati poslužit će za izradu marketing programa za proizvođače voća i povrća na obiteljskim gospodarstvima u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)