Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 649963

Uloga prethodnog iskustva, motivacije i strategija učenja u uspjehu iz engleskog jezika struke


Tabak (Jakovac), Mihaela; Kamenov, Željka
Uloga prethodnog iskustva, motivacije i strategija učenja u uspjehu iz engleskog jezika struke // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 41 (2012), 7-32 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 649963 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga prethodnog iskustva, motivacije i strategija učenja u uspjehu iz engleskog jezika struke
(Prior learning experience, motivation and learning strategies as success factors in ESP learning)

Autori
Tabak (Jakovac), Mihaela ; Kamenov, Željka

Izvornik
Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika (0351-0840) 41 (2012); 7-32

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
engleski jezik; motivacija; strani jezik struke; strategije učenja; uspjeh
(english as a foreign language; motivation; English for specific purposes; learning strategies; success)

Sažetak
Cilj je ovog istraživanja bio ispitati odnos motivacije, strategija učenja i određenih demografskih varijabli s uspjehom u kontekstu ovladavanja stranog jezika struke. Pritom smo htjeli utvrditi koriste li motiviraniji ispitanici i veći broj strategija učenja, na koji se način uspješni i manje uspješni ispitanici razlikuju s obzirom na motivaciju i uporabu strategija učenja te u kojoj mjeri te varijable predviđaju uspjeh u ovladavanju engleskim jezikom struke. U istraživanju je sudjelovalo 238 studenata prve godine Fakulteta prometnih znanosti. Ispitanici su ispunjavali demografski upitnik, Upitnik o motivaciji (Mihaljević Djigunović, 1998) i upitnik o strategijama učenja SILL (Oxford, 1990). Rezultati istraživanja ukazuju na značajnu povezanost motivacije i strategija učenja te na veću motiviranost i uporabu strategija učenja kod uspješnijih ispitanika. Prethodno su se iskustvo učenja jezika i motivacija pokazali relevantnim prediktorima uspjeha. Dobiveni rezultati mogu biti vrlo korisni za planiranje nastave i poticanje učeničke motivacije, a s ciljem uspješnijeg ovladavanja stranim jezikom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Željka Kamenov (autor)

Avatar Url Mihaela Tabak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tabak (Jakovac), Mihaela; Kamenov, Željka
Uloga prethodnog iskustva, motivacije i strategija učenja u uspjehu iz engleskog jezika struke // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 41 (2012), 7-32 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Tabak (Jakovac), M. & Kamenov, Ž. (2012) Uloga prethodnog iskustva, motivacije i strategija učenja u uspjehu iz engleskog jezika struke. Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 41, 7-32.
@article{article, author = {Tabak (Jakovac), Mihaela and Kamenov, \v{Z}eljka}, year = {2012}, pages = {7-32}, keywords = {engleski jezik, motivacija, strani jezik struke, strategije u\v{c}enja, uspjeh}, journal = {Strani jezici : \v{c}asopis za unapre\djenje nastave stranih jezika}, volume = {41}, issn = {0351-0840}, title = {Uloga prethodnog iskustva, motivacije i strategija u\v{c}enja u uspjehu iz engleskog jezika struke}, keyword = {engleski jezik, motivacija, strani jezik struke, strategije u\v{c}enja, uspjeh} }
@article{article, author = {Tabak (Jakovac), Mihaela and Kamenov, \v{Z}eljka}, year = {2012}, pages = {7-32}, keywords = {english as a foreign language, motivation, English for specific purposes, learning strategies, success}, journal = {Strani jezici : \v{c}asopis za unapre\djenje nastave stranih jezika}, volume = {41}, issn = {0351-0840}, title = {Prior learning experience, motivation and learning strategies as success factors in ESP learning}, keyword = {english as a foreign language, motivation, English for specific purposes, learning strategies, success} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font