Pregled bibliografske jedinice broj: 649865
Specifična turistička i kulturna ponuda poslovnih škola za menadžere i lidere – novi aspekti medijske promocije
Specifična turistička i kulturna ponuda poslovnih škola za menadžere i lidere – novi aspekti medijske promocije // MEDIJI I TURIZAM / Krpan, Tomislav ; Sušac, Vlado (ur.).
Zadar: Odjel za turizami komunikacijske znanosti Sveučilišta u Zadru, 2010. str. 387-396 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 649865 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Specifična turistička i kulturna ponuda poslovnih škola za menadžere i lidere – novi aspekti medijske promocije
(SPECIFIC CULTURAL AND TOURISM OFFERS OF BUSINESS SCHOOLS FOR MANAGERS AND LEADERS - NEW ASPECTS OF MEDIA PROMOTION)
Autori
Babić, Vanda ; Vertovšek, Nenad
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
MEDIJI I TURIZAM
/ Krpan, Tomislav ; Sušac, Vlado - Zadar : Odjel za turizami komunikacijske znanosti Sveučilišta u Zadru, 2010, 387-396
ISBN
978-953-7237-47-9
Skup
Međunarodni znanstveni skup "Mediji i turizam"
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska; Nin, Hrvatska, 20.03.2009. - 22.03.2009
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
turizam i kultura; poslovne škole; menadžeri i lideri; globalizacija; medisjka prezentacija; medijska kampanja; inovacije
(tourism and culture; business schools; managers and leaders; globalization; media presentation; media campaign; innovations)
Sažetak
Autori polaze od suvremenih turističkih i kulturnih trendova i podizanja kvalitete selektivne turističke ponude u kojoj značajnije mjesto trebaju imati poslovne škole i njihovi programi za menadžere i lidere. Njihova viša kulturna i turistička razina, te specifičnost motiva i potreba - u svjetskim globalizacijskim procesima - zahtijeva i nove mogućnosti i strukturu turističke kulturne ponude i potražnje. Cilj je pokazati kako se specifični zahtjevi iz programa poslovnih škola mogu prilagoditi poduzetnicima i izvršnim menadžerima kao globalnim konzumentima i tako proširiti mogućnosti za uključivanje novih spoznaja u turističku i kulturnu ponudu. To podrazumijeva i pozitivnu promjenu njihovih navika i novi pristup promotivnim aktivnostima i medijskoj prezentaciji takvih programa, od turističkih atrakcija do kulturoloških, zdravstvenih i rekreakcijskih aspekata. Prijedlozi za obogaćivanje ponude i inovacije u medijskoj promociji programa temelje se na europskim i svjetskim iskustvima i programima, ali i poslovnih škola u Hrvatskoj, ali i zanimljivim anketama, stavovima i razmišljanjima studenata Kulture i turizma i studenata kolegija Hrvatski mediji (Sveučilište u Zadru) Ovakvi turistički i kulturni programi i njihovi medijski pristupi, upozoravaju autori, nisu još dovoljno usklađeni kako bi stvorili osnove budućih razvojnih perspektiva. Interes svake turističke zemlje jest jače sudjelovanje poslovnih ljudi i lidera u međunarodnim projektima ulaganja i dioničarstva u turizmu. Zaključak je i kako u široj globalnoj turističkoj i kulturnoj ponudi ima dovoljno prostora za inovacije, te se sadašnji i budući djelatnici u kulturi i turizmu ili u medijima nedovoljno potiču u njihovoj kreativnosti i usmjeravanju prema ovim slojevima globalnih konzumenata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti