Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 649708

Provjera postavki modela radne angažiranosti na studentima: neki prediktori i ishodi studentske angažiranosti


Kuzman, Ivana
Provjera postavki modela radne angažiranosti na studentima: neki prediktori i ishodi studentske angažiranosti, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 649708 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Provjera postavki modela radne angažiranosti na studentima: neki prediktori i ishodi studentske angažiranosti
(Testing the assumptions of work engagement model on students: some predictors and outcomes of work engagement)

Autori
Kuzman, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
06.07

Godina
2012

Stranica
34

Mentor
Galić, Zvonimir

Ključne riječi
studentska angažiranost; temeljne samoevaluacije; kongruencija; uspjeh u studiju; zadovoljstvo studijem
(student engagement; core self-evaluations; congruence; study performance; satisfaction with the study program)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je provjeriti postavke radne angažiranosti na studentskoj populaciji. Sudionici ovog istraživanja bili su studenti sa šest fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Podaci su prikupljeni korištenjem Skale temeljnih samoevaluacija, Utrecht skale radne angažiranosti za studente te upitnika Tvoji interesi. Sukladnost profesionalnih interesa i odabranog studija računali smo pomoću Iachan indeksa. Rezultati dobiveni hijerarhijskom regresijskom analizom pokazali su da sukladnost profesionalnih interesa i odabranog studija predviđa studentsku angažiranost povrh dispozicijske varijable temeljnih samoevaluacija. Temeljne samoevaluacije su se pokazale kao značajan dispozicijski prediktor uspjeha i zadovoljstva u studiju, dok kongruencija nije značajna za predviđanje navedenih kriterija. Studentska angažiranost predviđa uspjeh i zadovoljstvo studijem povrh varijabli temeljnih samoevaluacija i kongruencije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-0000000-3282 - Ličnost i socijalo poželjno odgovaranje (Jerneić, Željko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zvonimir Galić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kuzman, Ivana
Provjera postavki modela radne angažiranosti na studentima: neki prediktori i ishodi studentske angažiranosti, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Kuzman, I. (2012) 'Provjera postavki modela radne angažiranosti na studentima: neki prediktori i ishodi studentske angažiranosti', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kuzman, Ivana}, year = {2012}, pages = {34}, keywords = {studentska anga\v{z}iranost, temeljne samoevaluacije, kongruencija, uspjeh u studiju, zadovoljstvo studijem}, title = {Provjera postavki modela radne anga\v{z}iranosti na studentima: neki prediktori i ishodi studentske anga\v{z}iranosti}, keyword = {studentska anga\v{z}iranost, temeljne samoevaluacije, kongruencija, uspjeh u studiju, zadovoljstvo studijem}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kuzman, Ivana}, year = {2012}, pages = {34}, keywords = {student engagement, core self-evaluations, congruence, study performance, satisfaction with the study program}, title = {Testing the assumptions of work engagement model on students: some predictors and outcomes of work engagement}, keyword = {student engagement, core self-evaluations, congruence, study performance, satisfaction with the study program}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font