Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 64936

Strategije interaktivnoga učenja u izobrazbi studenta - budućih odgojitelja, učitelja


Babić, Nada; Irović, Stanislava
Strategije interaktivnoga učenja u izobrazbi studenta - budućih odgojitelja, učitelja // Mednarodni znanstveni posvet Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja / Kramar, Martin ; Duh, Matjaž (ur.).
Maribor: Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, 1999. str. 270-275 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 64936 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategije interaktivnoga učenja u izobrazbi studenta - budućih odgojitelja, učitelja
(Strategies of Interactive learning in the Pre-school Teachers Training)

Autori
Babić, Nada ; Irović, Stanislava

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Mednarodni znanstveni posvet Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja / Kramar, Martin ; Duh, Matjaž - Maribor : Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, 1999, 270-275

Skup
Mednarodni znanstveni posvet Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja

Mjesto i datum
Maribor, Slovenija, 25.11.1999. - 26.11.1999

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
interaktivno učenje; obrazovanje predškolskih učitelja; interaktivne strategije
(interactive learning; pre-school teachers training; interactive strategies)

Sažetak
Promjene u postojećoj predavačkoj paradigmi poučavanja ostaju na razini "kozmetičkih" zahvata, ukoliko nema stvarnih promajena na razini stavova, vjerovanja i ponašanja tj. implicitne pedagogije poučavatelja. Sličnost osobnog učiteljeva iskustva i njegove poučavateljske prakse uvjetuje kontuinuitet na razini vrjednosne orjentacije i stvarnog ponašanja. U radu podastiremo neke od temeljnih spoznaja i osobnih iskustava primjene interaktivnog prisutpa izobrazbi predškolskih učitelja. Obilježja su mu holističnost, novi načini promišljanja ciljeva obuke, uloga učenika/studenta i učitelja, te tehnika i strategija poučavanja unutar okruženja učenja. Okruženje učenja studentima pruža mogućnost za prakticiranje i refleksiju osobnih znanja, iskustava, vrijednosti i stilova učenja uz pomoć responsivnog poučavatelja. Centralno mjesto u interaktivnom pristupu zauzima vrsnoća i konzistentnost učenja/poučavanja usmjerena na razinu preparacije studenata i razinu njihove učiteljske prakse. Povratne informacije o "profitu" interaktivnog pristupa sa stajališta studenta ukazuju da ovaj pristup odgovara socijalnoj naravi učenja i stvarnom funkcioniranju ljudskih potreba.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
122002

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Stanislava Irović (autor)

Avatar Url Nada Babić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Babić, Nada; Irović, Stanislava
Strategije interaktivnoga učenja u izobrazbi studenta - budućih odgojitelja, učitelja // Mednarodni znanstveni posvet Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja / Kramar, Martin ; Duh, Matjaž (ur.).
Maribor: Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, 1999. str. 270-275 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Babić, N. & Irović, S. (1999) Strategije interaktivnoga učenja u izobrazbi studenta - budućih odgojitelja, učitelja. U: Kramar, M. & Duh, M. (ur.)Mednarodni znanstveni posvet Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja.
@article{article, author = {Babi\'{c}, Nada and Irovi\'{c}, Stanislava}, year = {1999}, pages = {270-275}, keywords = {interaktivno u\v{c}enje, obrazovanje pred\v{s}kolskih u\v{c}itelja, interaktivne strategije}, title = {Strategije interaktivnoga u\v{c}enja u izobrazbi studenta - budu\'{c}ih odgojitelja, u\v{c}itelja}, keyword = {interaktivno u\v{c}enje, obrazovanje pred\v{s}kolskih u\v{c}itelja, interaktivne strategije}, publisher = {Pedago\v{s}ka fakulteta Univerze v Mariboru}, publisherplace = {Maribor, Slovenija} }
@article{article, author = {Babi\'{c}, Nada and Irovi\'{c}, Stanislava}, year = {1999}, pages = {270-275}, keywords = {interactive learning, pre-school teachers training, interactive strategies}, title = {Strategies of Interactive learning in the Pre-school Teachers Training}, keyword = {interactive learning, pre-school teachers training, interactive strategies}, publisher = {Pedago\v{s}ka fakulteta Univerze v Mariboru}, publisherplace = {Maribor, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font