Pregled bibliografske jedinice broj: 64936
Strategije interaktivnoga učenja u izobrazbi studenta - budućih odgojitelja, učitelja
Strategije interaktivnoga učenja u izobrazbi studenta - budućih odgojitelja, učitelja // Mednarodni znanstveni posvet Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja / Kramar, Martin ; Duh, Matjaž (ur.).
Maribor: Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, 1999. str. 270-275 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 64936 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije interaktivnoga učenja u izobrazbi studenta - budućih odgojitelja, učitelja
(Strategies of Interactive learning in the Pre-school Teachers Training)
Autori
Babić, Nada ; Irović, Stanislava
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Mednarodni znanstveni posvet Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja
/ Kramar, Martin ; Duh, Matjaž - Maribor : Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, 1999, 270-275
Skup
Mednarodni znanstveni posvet Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja
Mjesto i datum
Maribor, Slovenija, 25.11.1999. - 26.11.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
interaktivno učenje; obrazovanje predškolskih učitelja; interaktivne strategije
(interactive learning; pre-school teachers training; interactive strategies)
Sažetak
Promjene u postojećoj predavačkoj paradigmi poučavanja ostaju na razini "kozmetičkih" zahvata, ukoliko nema stvarnih promajena na razini stavova, vjerovanja i ponašanja tj. implicitne pedagogije poučavatelja. Sličnost osobnog učiteljeva iskustva i njegove poučavateljske prakse uvjetuje kontuinuitet na razini vrjednosne orjentacije i stvarnog ponašanja. U radu podastiremo neke od temeljnih spoznaja i osobnih iskustava primjene interaktivnog prisutpa izobrazbi predškolskih učitelja. Obilježja su mu holističnost, novi načini promišljanja ciljeva obuke, uloga učenika/studenta i učitelja, te tehnika i strategija poučavanja unutar okruženja učenja. Okruženje učenja studentima pruža mogućnost za prakticiranje i refleksiju osobnih znanja, iskustava, vrijednosti i stilova učenja uz pomoć responsivnog poučavatelja. Centralno mjesto u interaktivnom pristupu zauzima vrsnoća i konzistentnost učenja/poučavanja usmjerena na razinu preparacije studenata i razinu njihove učiteljske prakse. Povratne informacije o "profitu" interaktivnog pristupa sa stajališta studenta ukazuju da ovaj pristup odgovara socijalnoj naravi učenja i stvarnom funkcioniranju ljudskih potreba.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija