Pregled bibliografske jedinice broj: 648944
Franšiza - najčešća pitanja i odgovori
Franšiza - najčešća pitanja i odgovori
Zagreb: CEPOR Centar za politiku razvoja malih i srednjih poduzeća i poduzetništva, 2013
CROSBI ID: 648944 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Franšiza - najčešća pitanja i odgovori
(Franchising - most often questions and answers)
Autori
Alpeza, Mirela ; Erceg, Aleksandar
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
CEPOR Centar za politiku razvoja malih i srednjih poduzeća i poduzetništva
Grad
Zagreb
Godina
2013
Stranica
46
ISBN
978-953-7520-03-8
Ključne riječi
Franšiza ; primatelj franšize ; davatelj franšize
(Franchising ; franshisor ; franchisee)
Sažetak
Franšiza predstavlja model rasta poduzeća koji značajno smanjuje neizvjesnost u najrizičnijim fazama rasta: pokretanju poduzeća i fazi brzog rasta. Zbog prepoznatih prednosti u primjeni franšiznog modela poslovanja i za poduzetnike početnike i za uspješna poduzeća s potencijalom rasta, franšizno poslovanje već se desetljećima uspješno primjenjuje u razvijenim zemljama. U Hrvatskoj se o franšiznom poslovanju intenzivnije počelo govoriti 2003. godine kada je održan prvi franšizni sajam u organizaciji Hrvatske franšizne udruge (www.fip.com.hr). Pored Hrvatske franšizne udruge, franšizno poslovanje promovira i Centar za franšizu koji od 2003. godine djeluje u sklopu Centra za poduzetništvo Osijek. Franšizno poslovanje u Hrvatskoj još uvijek je slabo razvijeno. Prema istraživanju koje je CEPOR proveo u prosincu 2011. godine među ključnim stakeholder-ima, jedna od najvećih prepreka za razvoj franšiznog poslovanja u Hrvatskoj je niska razina informiranosti o prednostima primjene franšiznog poslovanja među potencijalnim primateljima i davateljima franšize.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek