Pregled bibliografske jedinice broj: 648660
Gerilski marketing - primjer promocije Dubai's Department of Tourism And Commerce marketing putem Facebooka
Gerilski marketing - primjer promocije Dubai's Department of Tourism And Commerce marketing putem Facebooka, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 648660 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Gerilski marketing - primjer promocije Dubai's Department of Tourism And Commerce marketing putem Facebooka
(Guerrilla marketing - example of promotion: Dubai's Department of Tourism And Commerce marketing through Facebook)
Autori
Stanišić, Denis
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
12.09
Godina
2013
Stranica
25
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Vujičić, Maja
Ključne riječi
gerila marketing; facebook; promocija
(guerrilla marketing; promotion; facebook)
Sažetak
U današnje vrijeme nekontrolirani rast masovnog marketinga doveo je do toga da su ljudi postali zasićeni brojnim oglasima i reklamama. Gerilski marketing razlikuje se od ostalih promocijskih oblika upravo po svojem efektu iznenađenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka